HALLO!!!!!!!!!!!

Midt Norge

Elsker forumet
Heia.. her er det stille? Ingen som skal ha baby i februar??????

Hei hei:)
Ja det var stille her i dag, ikke mye som skjer.
Har ikke handlet noe særlig, kun bilstol. Synes den er litt skummel denne handlinga. . . Du da??

Har vært på ultralyd i dag. Helt utrolig flott!! Er så godt å få sett den på årntli liksom!! Hadde mest lyst å bare gråte:) Fikk flytta termin fem dager frem, så det er nå nesten det samme. Vært på Ul du da??

hei jenter!

er så utrolig morro med ultralyd ja....var på det forige uke, fikk vite at vi skal ha ei lita jente[:D]
skal dere vite kjønnet da??

nesten alt er handlet inn....dette blir første barnebarnet til mamma og pappa, så de tar jo helt av, hehe!
eneste jeg har kjøpt selv er bare noe små ting som boddyer og sokker, resten har mamma kjøpt.

barnevogna som jeg ønsker meg får jeg av de til jul, så det passer jo ypperlig[:)]

eneste som mangler nå er den lille prinsessa.....men tiden går jo så sakte, syns det virker som en evighet før hun kommer!

klem..

Hei.. har ikke handa så mye enda.litt småting..Skal ta meg e dag nå å handle inn.det klør liksom i fingrene for å handle også. Har ært påultralyd,herlig å se at detvirkelig er en liten baby inni der. Begynner foresten å meke det nod. Har dere kjent nå liv/spark. Vile ikke vite hilket kjønn det var.

her kjennes det liv hver dag til alle døgnets tider[:D]

mye spark, og hun elsker og snu og vri på seg inni der.....
de siste dagene har hun begynt og sparke nedover mot blæra oxo, ikke alltid like behagelig, hehe[:D]

Hei igjen.

Vi vil heller ikke vite hvilket kjønn det er, ligger litt spenning i det å ikke vite noe. Har en ganske så vilter krabat om kveldene, men ellers kjenner jeg ikke så mye til h*n.
Er så utrolig godt å kjenne at det virkelig er noe inni der[:D]
Jeg kjenner også at denne handlekløen begynner å ta meg litt. Gleder meg utrolig mye til å shoppe inn.

Synes tida nå har gått ganske fort, siden det gikk utrolig seint fram til uke 12. Men det tar nok ikke lang tid før det begynner å gå sakte igjen.

Når har dere termin??

Klemz[:D]

heia . jeg har termin 22 februar med en gutt.. Gleder meg kjempe massse,
jeg er også heldig fordi jeg har en velig mye yngre bror, som nå er bare 9 år, så vi slippe rå kjøpe alt heldigvis, de er jaggu meg dyrt nok med barnting...
Noen flere med bekkenløsning ???

Back
Topp