hallo

helen79

Forumet er livet
Himmel og hav, jeg har gått svimmel siden lørdag. Var hos legen, og han bekreftet virus på balansenerven. Det er så ekkelt. Igår var jeg svimmel hele dagen, og ikke bare litt heller. Jeg føler at jeg er på sjøen med masse bølger, og oppi hodet mitt går det som karuseller. Hjelp. Det verste er jo at ikke noe kan gjøres med det heller. Må ta tiden til hjelp.
Noen som vil trøste meg litt.

Huff da! Stakkars deg!
Hørtes ikke noe særlig ut nei.. Blir du dårlig og eller? [:'(]

Man kan jo være endel kvalm med dette viruset, men det er ikke jeg, heldigvis. Men jeg må legge meg nerpå sengen endel. Har aldri vært så svimmel. Nesten så jeg føler meg ganske beruset.

Greit å ha en grunn for å ta det litt rolig innimellom.. [;)]

God Bedring![:D]

Hei Helen79,

Så kjedelig! Da må du ta det helt med ro og slappe av, så går det nok over av seg selv etter en stund.
God bedring!

GOD BEDRINGS KLEM SENDES DIN VEI[:D]

Uffuff. Jeg føler meg deg. God bedring

Det å være svimmel er ikke noe særlig. Du får slappe av og få litt ekstra kos og pleie av mannen din.[;)]

stakkars stakkars deg.[;)]

nå må du få andre til å pleie deg litt,kjøpe god saker å sånn...[:D]så må du bare ta på deg go pysjen å legge deg ner med et godt teppe,det er ikke noe å spøke med når men går rund så svimmel!

reiner ikke med du jobber nå som du er syk...så da har du også en god grunn til å pleie deg selv.

god bedring![:)](trøste trøste)

Oijojoi!!! æ ble også svimmel når æ leste d der, stakkars dæ!!! D må være kjempe ekkelt...Go bedring til dæ og håper d går fort over!!![:)][:)][:)]

Uff, det hørtes ubehagelig ut [:(] Ønsker deg god bedring [:)]

Og masse god bedring også herifra! Det går helste godt!

god bedring og så må du tenke bare på deg selv og slappe av[;)]

GOD BEDRING!!!

Back
Topp