Hallo!!!

Kaoleena

Elsker forumet
Hvor er det blitt av alle de kommende mars-mammaene???[8|] Følte at før jeg kom med her, så var det masse aktivitet her[8D] Er alle ute og nyter været bortsett fra meg?? Er det ingen som har noen tanker og følelser og dele med oss andre mars-mammaer???[;)]

Jo! [:D]
Det er jo hærlig å være graviiiiid, litt småsøvnig så er nok ikke helt
normal fortiden, enn du da?!! og dere andre!?[:D]

he he, vi har gjester denne uken så da blir det ikke mye tid til overs for BV, men skal komme sterkere tilbake (uten tvil, er ganske så avhengig[:)]).. Håper dere har det strålende som gravide. Selv føler jeg meg i superform[:D]

Jeg nyter også graviditeten! Gikk overraskende greit å gå på jobb igjen etter 3 ukers deilig sommerferie. Fikk spørsmål om jeg var gravid siden jeg giftet med 3. juli, men jeg klarte å lirke meg unna et svar på sett og vis. Ikke så lenge før jeg når de magiske 12 ukene nå, kollegene mine får bare spekulere så mye de vil.

Blir nok mer liv her inne når vi kommer lenge ut i svangerskapet, etter vi har fått høre hjertelyden og skjønt at det faktisk er noen små knøtt som gjemmer seg der inni!

Jeg er kvalm og veldig trett...[&:] Er så trett at jeg holder på å sovne med en gang jeg kommer hjem fra jobb, men klarer å holde ut noen timer bare på viljen[8D] Men når jeg endelig kan legge meg er jeg så urolig i kroppen og kvalm at jeg ikke sovner...[8|] Ganske slitsomt...[:@]

Er her jeg![:D] Har egentlig ikke så mye tanker og følelser rundt graviditeten enda..prøver å ikke tenke så alt for mye på det, før jeg har vært på ul.. Men selvfølgelig, håper alt står bra til med lille spiren og håper inderlig svangerskapet går veldig bra![:)]

Melder meg inn her jeg!

Jeg tenker på spiren hele kvelden etter at ungene er lagt, blir jo helt KOKO!! Men det er så spennede! Kjekt å se at de er noen av dere så er ganske nærmt meg i hvor langt dere er på vei:) Kjekt å ha mange andre gravide å dele dette med:)

Dette er mitt siste svangerskap så jeg storkoser meg om dagen.

Velkommen hit da Monath 26[:)] Håper du vil trives her sammen med oss, ser vi er omtrent like langt på vei så det er bra vi blir litt flere som har termin på slutten av måneden også, ellers så blir det kanskje ensomt her når alle de andre er hjemme med sine små..[;)]

synes det er litt vanskelig  å være sikker på at jeg er gravid jeg før jeg har vært hos legen.
har jo ikke fått  mens da etter EL, og fikk et veldig markert blått kryss på GT'en og litt småsvimmel innimellom, smak/lukt er annerledes og i det heletatt, MEN alikevell er jeg ikke sikker før legen har gitt meg bekreftelsen. hehe

vil tro jeg er myyye mer aktiv etter at ting er sikkert og det begynner å vise fysisk på kroppen :D 

Jeg også koser meg om dagene... merker ikke så mye til graviditeten da... ikke annet enn at magen er mer anspent enn vanlig... og det er jo et godt tegn [;)]
Skal til legen den 5 sept... ønsker å vente til dess... så blir det ultralyd i oktober... føler meg ganske så avslappet i forhold til dette siden jeg er fjerde gangs fødende... *smiler*

hei... det er ikke sommervarmen og det fine været som har vert grunnen for meg.Ligger med en KJEMPE kvalme og spyr opp mye av det jeg får puttet i munn.derfor er det ikke lenge av gangen jeg orker og sitte her,selv om det er veldig korselig.
Godt og høre at det ikke bare er jeg som er dårlig..men denne kvalmen er noe jeg ikke unner min verste fiende en gang..Korselig med så mange mars-terminer her da:):)

Back
Topp