Hallo! :)

Eliisa

Blir kjent med forumet
Tenkte bare å si hei, som ny bruker her inne. Jeg fant ut at jeg var gravid på fredag (!), så det er fremdeles veldig nytt. Har alltid vært en av de som himler med øynene over de som finner ut at de er gravide sent, og har ikke skjønt hvordan det er mulig. Nå sitter jeg i den saksen selv.

Jeg visste at jeg var gravid i jula. På nyåret reiste jeg på ferie og startet å blø. Blødde ganske mye noen dager og vips lå det noe i do som gjorde at det ikke var noen tvil om at jeg hadde spontanabortert. Var innom sykehuset da jeg startet å blø, men da spontanaborten var et faktum - så bestilte jeg bare en legetime da jeg kom hjem. Den ble avlyst på grunn av sykdom hos legen, og etter det så paset det bare ikke for min del. Formen var fin og det gikk i glemmeboka med legen..

Nå i forrige uke startet jeg å kjenne liv! Så jeg kom meg til legen, og det ble raskt konkludert med at jeg hadde spontanabortert en tvilling. Nå skal jeg på privat ultralyd på onsdag over påske og kan ikke vente! Tiden går så sakte! :) Får termin der, men enn så lenge så er jeg ganske sikker på at jeg hører til her.

Ønsker alle en god påske! :)

Gratulerer så mye!!!! veldig trist historien din, ikke rart du trodde alt var over etter spontan aborten:( Men så var det et lite lykkefrø igjen:) Må være veldig sjokkerende å kjenne liv da! har du barn fra før? Siden du viste det var babyen du kjente?;)

å jøsses! kan skjønne at man "oppdager det sent" i et sånt tilfelle da.. masse gratulerer og masse lykke til :D

Gledelig overraskelse, da?? :-) Gratulerer så mye!! :-D

Oi! Det er jo et gledelig hell i uhell da! Trist å miste en av tvillingene men koselig at den andre ville bli som en liten overraskelse til mammaen sin <3

Gratulerer!

Oi. :D
Gratulerer så mye! Må være spesielt å tro at man ikke er gravid, så plutselig kjenner man spark!

Så utrolig sjokkerende det må være når man allerede har vært lei sæ for å ikke være gravid, så er man det allikevel :) da et det "ment to be" :) Gratulerer og velkommen :)

Velkommen hit, og gratulere så masse:) Akkurat det samme småkjedelig med søskenbarnet mitt og.. Må jo være rart å plutselig kjenne spark, men også koselig :)

Gratulerer så mye med en liten luring som holdt seg fast :)
Velkommen hit. Blir spennende å se til onsdagen hvor langt du er på vei :)

Tusen takk, alle sammen! :)

Ja, det er utrolig rart å "plutselig" være så langt på vei. Er utrolig spent på hva som skjer på ultralyden nå. Da får jeg jo vite litt mer om termin og slikt.

Back
Topp