Hallo?

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Hvor har det blitt av oktobermammaene da? Er stadig innom og kikker men aldri noe nytt.
Her er lillegutt snart 3 måneder og skal snart få vaksine.. Blir spennende. Hvordan går det med deres små?:)
Slenger med bilde av lille prinsen min:-)

ImageUploadedByBV Forum1358185211.100578.jpg

ååå hellandussen så søt!! =) også så myyye hår! ja nei her er det rimelig stille, trur ikke det er noen mødre som syns det er artig og koselig og prate med andre mødre om erfaringer osv, det gjorde ihvertfall jeg på mai forumet 2010! og gjør det fremdeles! men er jo ingen her =(

Ja han har så mye hår at det snart er nede i øynene på han. Hehe.
Ja, det hadde vært gøy hvis vi kunne snakke sammen vi mødre her inne, er kjempe greit å dele erfaringer og spørre om ting til andre mødre med unger på samme alder. Vurderer nesten å høre om jeg kan slenge meg inn på en annen måned da, bare for å kunne prate med de:-)

Er veldig stille her inne ja. Er igrunn veldig synd. Har ikke hatt så mye overskudd til å være her før nå, men nå som ting har roa seg litt er det litt lettere. Og denne appen gjør det enda lettere ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Ja appen er kjempegrei! Mye lettere å innom for å kikke:-) kanskje vi kan klare å få flere her inni igjen, hadde vært koselig!:)

så skjønn han er!;) Og såå mye hår! Jenta mi har nesten ikke hår en gang:O hehe

Men helt enig, utrolig stille på forumet her! Virker ikke ut som noen har lyst til å dele erfaringer og prate med andre mammaer. derfor har jeg vært mer aktiv på andre forumer

Ntaaw. Han var skikkelig søt ^^
I følge terminen hører jeg til november, men siden prinsen kom 27. Oktober hører jeg vel egentlig til her? :P

Hva med å starte en tråd hvor vi viser fram de små? :)

Jeg fikk ei snuppe 7 oktober, 10 dager overtid.. så da ble det oktobergruppa i stedet :) først nå jeg har begynt og sette meg ned med denne pc'en og ser også at det var litt stille her inne! :-\ vi får begynne og snakke om våre søte små, bilder er gøy og oppdateringer på utvikling og tips til lek! hehe

* her er hun 6 uker gammel og veldig våken :) Leonora heter hun
Leonora 6+6 uke gammel.jpg

Så skjønn liten jente du har :)
Vi får prøve å få opp aktiviteten vi som er her ja. Anbefaler å innstallere appen også, hvis dere har smarttelefon veldig enkelt å komme seg inn på forumet for å sjekke ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Skjønne små! :)

Jeg er mest på september, ettersom jeg hadde termin 29. September. Lillebror kom imidlertid 16 dager på overtid, så hører jo til her. Det er bare mye mer liv på september.

Og her er Oscar :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1359904661510.jpg
    1359904661510.jpg
    63,7 KB · Visninger: 10
Back
Topp