Hallo!

plingrid

Forelsket i forumet
Nå er det så lenge siden jeg har vært her inne, det er sikkert snakk om et års tid... har nesten begynt å savne det litt! :) Er det noe aktivitet da? Ser forumene er stengt for de som ikke skriver - betyr det at jeg nå kun får opp tråder som er skrevet før regelen kom frem til jeg har postet fire innlegg eller? *smådum/småtreig* Hehe :)

Ellers kan jeg vel fortelle at tvillingene våre nå farter rundt her, øver seg på forskjellige ord og lyder og klatrer på det meste! Håper alle dere har det bra, og kanskje jeg nå tar turen innom litt oftere :)
 
kanskje det hadde vært lurt av meg å slenge inn fire innlegg her nå da, så det får fart på sakene... 
 
Er lenge siden folk stakk herfra. De fikk seg et eget forum et sted, var der jeg og men nå husker jeg ikke nettadressen så har ikke vært der på lenge. Har visst en gruppe på facebook også.
 
er de på den andre siden da tro? var der jeg også, men nå er jeg sikkert utestengt... eller?
 
Har hørt noe om "den andre siden" jeg også, men aldri vært der selv, så jeg er vel ikke aktiv nok her inne... hehehe... emoticon
 
Mange som er på den andre ja, der er den full rulle og masse aktivitet hver dag :)
Send en PM til Kula, Ju9ta eller Troillmor :)
 
Vi er alle på den andre siden, og der er det full aktivitet hele tiden. Utrolig koselig å høre fra dere! Må være full fart med tvillinger ja plingrid, men også mye glede regner jeg med ;)
 
Hvis dere sjekker topptråden på alle forumene så ser dere at det er godt med liv i augustjentene (treffet i trondheim i helgen) :)
 
Back
Topp