• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hallo...?

Flower

Flørter med forumet

Jeg er ikke den som er mest aktiv her, men er her noen igjen?

Jeg introduserte meg for ikke så altfor lenge siden. Grunnen til at jeg ikke gjorde det før er fordi jeg rett og slett ikke fikk det til. Klarte ikke å logge meg inn slik jeg kunne skrive noe, uansett om jeg var pålogget eller ikke sto jeg som guest.

Og nå når jeg endelig har klart det, er det nesten ingen her jo...

...

Jeg er også her:)

Eg er her og :)
SÅ viss alle bidrar litt, så trur eg jammen meg me kan få det koselig her inne likevel :)

Jeg er her:-)

Jeg titter innom, men jeg syns det er så mye som ikke er bra nok her etter at de gjorde om. Som at man ikke får lest uten og skrive alltid, at det tar en evighet og bruke smiley osv:(

Også er jo alle borte herfra omtrent:(

Jeg er både her og på d andre forumetemoticon og veeldig enig med deg siljemor!

Jeg er innom her i blant. :) Men har ikke vært så aktiv. Har aldri fått lært meg å lage signatur og skrive innlegg. Kanskje jeg får prøve meg på det snart.
Mens jeg var gravid ble jeg stort sett bare stresset av å være her inne, så da var jeg ikke inne så ofte.

Eg er innom her hver dag.. Men har vert VELDIG lite aktivitet her siste tiden desverre. Så eg henger litt på begge forumene emoticon (For å ikke snakke om hvor lang tid det tok meg for å få frem den smileyen)..

Back
Topp