Hallo!!

fruluna

Forumet er livet
Hei jenter!
Hvordan er formen om dagen?
Flere enn meg som begynner å bli litt småleie eller? Må si jeg begynner å glede meg fælt til det er over nå, for nå syns jeg det er ganske tungt..Puh..

Var på kontroll i dag da, og alt var bare bra [:)] Jeg fikk litt sjokk da jeg skulle veie meg for nåla viste 57 kg. Gått opp nesten 10 kg jeg nå.. [&:] Men pytt pytt..

Noen av dere som bruker støttestrømper? Vi drar til Tenerife på søndag, og da foreslo jordmora at jeg skulle kjøpe meg støttestrømper til flyreisa.. Noen som har noe kjennskap til det?

Ellers bestilte hun fødeplass til meg på sykehuset, så nå begynner det å bli litt alvor føler jeg.. he he.

Deilig med ferie i Tenerife da [:D]. Blir sikkert fin og brun med de ekstra pigmentene vi er utstyrt med for tida. Har ikke brukt strømper nei, men har bare fartet til london og det er jo bare 1 time og litt da...

Hvor ofte går dere til jordmor nå? Jeg skal ikke før 20 desember nå for å se på ultralyd hvordan h*n ligger. Ellers er formen fin selvom alt er litt tungt for tiden og det å bøye seg for å plukke noe opp fra bakken er nesten umulig...

Er lei nå ja, men synes at tiden flyr avgårde. Har så mye som skal være gjordt før babyen flytter inn [&:]. Holder på med å pusse opp stua og er skikkelig kvalm av malingslukt for tiden. Ikke så enkelt å lufte heller siden det er så kaldt ute.. Håper ikke det er så altfor farlig...?

Har gått opp 8 kg - men hadde jeg da endt opp på 57 kg hadde jeg vært i himmelen! Er nå over 80 kg!!! Men er nesten 180cm høy og da....

begynner og bli utrolig lei nå ja, er helt utslitt om dagen, så blir godt og bli ferdig...

du må ha god tur da furuluna, og kose dere masse masse dere som kan, hehe[:D][:D]

Heldiggris som skal på ferie![:D]
Godt dere skal dit nå da, ikke i forige uke da det var storm! Skulle gjerne hatt meg en tur jeg også. Jeg og pappan satt og fylte ut skjemaer for permisjonen vår i går, og vi drømte oss litt vekk da. Håper vi kan få til en reise enten til sommeren eller om ca 1 år. Meg, pappan og Nurket, det blir koselig det[:)]
Jeg har forresten ikke noe erfaring med støttestrømper.

Formen er litt opp og ned om dagen. Har jo gått opp 10 kg jeg også, og det merkes![&:]
Føler meg ikke super-atletisk om dagen[8D] Jeg blir liksom så sliten av å gå og bære på den tunge magen (det rima hehe)
Bedre blir det vel ikke i de 11 ukene som gjenstår. Men jeg trives fortsatt som gravid og bare syns det er morro når folk kommenterer hvor tjukk jeg har blitt. Blir liksom litt stolt jeg da[:)] Har forresten fått kallenavnet "Kula" av en del, det sier vel kanskje litt om hvordan magen min ser ut[:D]
Er ikke så lei enda, har alt for mye å ordne før jeg kan begynne ventinga.

God tur, furuluna, og god helg til alle dere andre![:)]

Jeg har vært hos jordmor ca hver 4. uke gjennom hele svangerskapet. Har nemlig en lege jeg ikke liker og som jeg har inntrykk av at ikke kan noe som helst[:@]
Så lenge jeg har vært sånn noenlunde frisk har jeg da fått lov å gå til jordmor i stedet.
Føler meg så mye mer tatt vare på der, når det gjelder kunnskap om graviditeten.
Hun snakket om at etter jul skulle jeg få tilbud om å gå dit hver 14. dag dersom jeg hadde behov for det.[:)]

Hei på dere.

Jeg er ikke flink til å skrive her inne men er innom og ser hver dag, så nå skal jeg prøve å bli litt mer aktiv.

Godt at det ikke er så veldig lenge igjen nå, tiden går fortere når det er mindre enn 12 uker igjen til termin, ser fram til at barnet kommer nå, er så utrolig lei av å være kvalm og kaste opp i tide og utide.
I dag har jeg vært hos legen og tatt glukosebelastningsprøve, helt jævlig for å si det mildt og jeg ble ikke akkurat noe mindre kvalm.

I kveld skal jeg på sykhuset og snakke med jordmor ang fødsel, gruer meg helt sinnsykt, sliter med deprisjoner pga det så det blir spennende hva jordmoren sier.

Så deilig å komme til varmere strøk da fruluna, du får ha god tur.

Og resta av februarmammaene får ha forsatt lykke til.

ORIGINAL: fisken

Hvor ofte går dere til jordmor nå?

Jeg skal ikke på ny kontroll før en 2 januar jeg nå.. Ganske lenge til egentlig, men siden det er jul ble det bare sånn!
Men jordmor sa at jeg måtte ikke nøle med å ta kontakt hvis det skulle være noe da, så det er godt å tenke på [:)]

Ja det blir godt med ferie nå! Må ta det mens vi har sjansen.. he he. Fikk med meg at det var et himla uvær der for litt siden ja, men det har vel forhåpentligvis dratt videre..

God helg alle sammen! [:)]

Ser at du ikke har fått noe svar vedr støttestrømper så da tenkte jeg at jeg kunne trå til.. [;)]

Har reist endel rundtomkring i verden og har hatt flyreiser på opp til 14 timer i strekk og selv bruker jeg alltid støttestrømper når jeg reiser med fly uansett om flighten tar 2 eller 14 timer. Merker kjempegodt forskjell da jeg hverken får dovne el hovne bein ila turen.
Du får kjøpt strømper på apoteket el evnt på flyplassen, ihvertfall har jeg sett dette på Gardermoen.

Husk også på å få midtgangsete slik at du får beveget deg litt ekstra samt ta med en ekstra drikkeflaske med vann.

God tur!

Tusen takk Zandra! [:)]
Har flydd mye før også, men aldri hørt om støttestrømper før..[&:]
Får ta meg en tur innom apotekt i morgen da!!

[:D]

Back
Topp