Hallo!!

LINKATH

Glad i forumet
I går begynte jeg å gråte fordi samboeren min hadde kjøpt pizza, som var altfor sterk for meg, så lagde meg ostesmørbrød, trur du ikke det var tomt for ketchup a!![:(]

Tror jeg dævver av latter i dag, gikk rett å la meg vettu, ropte alt gikk til helvete!!
Stakkars samboeren min, livet ekke lett!=P

Hehe! Nei livet er ikke så greit proppfullt av hormoner alltid nei;)

hehe, dissa mannfolka har nok mye å glede seg til framover ja[;)]

Kjenner til det der gitt, hehe. Stakkars mannfolk.....[:)]

Hehe [;)] kjenner meg igjen der....en dag vi grilla så ble alt feil. Kyllingen var ikke godt nok stekt, grønnsakene føltes kalde, og så begynte jeg å gråte og sa at alt ble feil...synte så synd på meg selv. Sambo visste ikke helt hva han skulle gjøre stakkar [:D]

He, he. Her er mannen herda, så han "bryr" seg ikke om jeg tar av sånn[8D]

hehehe nå lo jeg godt [8D]
kjenner meg igjen!
Med snuppen så skulle vi kjøpe kebab en dag, når sambo kom hjem  med de sa han at de hadde laget feil, vi fikk med lam og ikke okse.. og jeg begynte å grine og sa at jeg fikk heller sulte ihjel og stakkars babyen osv [:D] så sambo kjørte ned igjen og kjøpte ny kebab med okse [8D]

Haha, kjenner meg igjen[:D]

2 netter siden, kom ambo sent hjem, og eg hadde sovnet! Så bråvåkner eg av at han TAR på meg! tror dere eg klikka eller?[8D] haha, stakkars...han som bare skulle være god med meg og si natta[X(][:D]

Har mine byer eg også....så han sier bare: jaja kjære, godt det er siste gang du er gravid! skal inrømme du er litt hissig til tider! Så smiler han[:D]*gode mannen min*

hehe, søt du er [:)][:)]

huff jeg skjelte sambo skikkelig ut her en natt, og jeg pleier ALDRI å bli sint.
han kom å la seg lenge etter meg så jeg hadde vel egentlig sovna og skjelte han ut for han vekte meg, også satte han på en film som var ALT for høy(det var den virkelig ikke), også spiste han attpå alt potetgull i senga og det bråkte jo. jeg ble så sint så sint så sint. ikke skulle jeg tidlig opp eller noe :) å for å si det sånn vi pleier å ha på film så jeg er vant til det,
stakar han var helt fra seg dagen etter, jeg har jo nesten aldri vært sinna på han[;)]

Back
Topp