Hallo :)

BIBBI3

Forumet er livet
Nå nærmer vi oss slutten på mai, å snart er alle mai-ungene vår blitt 4 år!!! Jøss som tiden flyr..
Det er er morsomt alder nå synes jeg. Gullkorna kommer på rekke å rad etter som de modnes litt etter litt. Benjamin er veldig "veslevoksen" for tiden og kommer daglig med mange "kloke" setninger..hehe..
Som han sier selv; "Nå er jeg ikke liten lengre mamma, nå er jeg mellomstor".[:D]

Går ellers i mye "bæsj, promp å rap" som kanskje ikke er så veslevoksent, men guuuuuuuuuuuuri så morsomt å få reaksjon fra andre barn om man sier det. Merker jeg begynner å bli veeeeeeeldig lei ihvertfall. Ignorere eller be ham om å gå på do å si seg ferdig??? Ingenting ser ut til å virke, så håper uansett at perioden er snart over. Blir vel nok slik når lillesøster kommer tenker jeg.[8D]

Magen min vokser og jeg vokser!! Får konstante kommentarer på at jeg har skikkelig jentemage og jeg må si at jeg hadde langt ifra sånn fasong med Benjamin. Men da la jeg også på meg veldig lite.. opp 8 maks og ned igjen 2 før jeg fødte. Nå i uke 22 har jeg alt fått 9 kg på!
Men så stresser jeg ikke nå som sist, jeg jobber halvt og trener ikke. Er vel i skikkelig dårlig form for jeg merker trappene! Ikke helt bra det heller kanskje, men tar en dag om gangen å håper ting utvikler seg som det skal og at jeg føder nærmere termin denne gangen.[:)]

Ser frem til sydentur i juni selv om jeg er bittelitt nervøs. Men om formen er som nå så tenker jeg det går bra. Flyet går direkte fra nærmeste flyplass så det blir ikke så mye "kav" vil jeg tro. Dessuten har jeg jo sambo.[;)]

Håper alle har det bra, og må si at det er veldig kjekt å se mange av dere på FB! *klem*

så koselig å høre at det går bra med deg...du har jo jammen kommet over halvveis i svangerskapet allerede[:)]

tiden flyr - det er sant....er litt inne i det her bæsjestadiet vi også, men tror det er på tilbakegang heldigvis.
Det som dominerer nå er at han lurer på ALT MULIG: mamma hvorfor har ikke marken føtter? osv, osv[:D][:D]
blir absolutt svar skyldig innimellom altså[:D]

misunner dere litt den sydenturen altså - det blir sikkert deilig[:)] hadde jo vært koselig om tempraturen hadde krøpet over 12 grader her også[8D]

ORIGINAL: Lille Bea

Det som dominerer nå er at han lurer på ALT MULIG: mamma hvorfor har ikke marken føtter? osv, osv
blir absolutt svar skyldig innimellom altså

Åååååja, sånn er det her også, hele dagen[:D][&:] Trøster meg med at han sikkert lærer masse. Men det er jammen ikke lett svare på alt nei, de er ganske filosofiske disse barna[:D]

helt utrolig mye rart de lurer på altså[:D]å det er jo så gøy å høre om alt de går rundt å lurer på[:D]
ikke alltid like lett å svare, men er ikke så mye som skal til for at de blir fornøyd med svaret heller da[:)]

22 uker alt! Føler ikke det er så lenge siden vi alle jublet for at du hadde fått positiv test[;)]
Her er det ikke bæsj og promp det går i , men tåfis! Leger seg rett som det er ned på gulvet, drar av seg sokkene og mer mamma og pappa komme å lukte på tåfisen....[8|][;)] Ellers så er det bånn gass her i heimen med Tord som fyker høyt og lavt og ike har ro i ræva til å sitte ned i to minutt en gang med mindre det er for å spise, og Trym spretter rundt hvert et hjørne og leker spiderman.... Gubben er bortreist i helga, og mamma og pappa bestemte seg for å ta en ferien ned hit for å hjelpe meg mens han er borte siden eg skulle være så hjelpeløs med den nyopererte hånda....Derimot så har eg kommet meg veldig fort og klarer nå snart å gjør alt som normalt igjen (men eg klarer ikke å bruke krefter i tommelen ennå)

så kos å høre at ting er bra med dere - gud som tiden flyr ja!

her er vi i bæsje-alderen for fullt, går i "mamma-bæsj" og diverse dagen lang.. snakketøyet til snuppa er d ingenting i veien med -spørr og graver om ALT. Minstemann er ikke så ille enda, men han er desto mer høylytt (mine barn ble ikke levert med volumknapp ell innestemme)

selv har jeg blitt sykmeldt igjen, men over på arbeidsavklaringspenger denne gangen. så nå blir jeg hjemme til jeg har fått meg ny jobb... kjedelig, men hva annet skal man gjøre når man blir syk av den jobben man har??
Går bedre nå når ting faller på plass og jeg ser fremover til å nyte sommeren uten å grue meg til å måtte på jobb ell slikt! Og jeg har en liten flamme på lur, fortsatt ganske hemmelig[;)] men livet smiler til meg for første gang på lenge lenge[:D][:D]

ORIGINAL: Niceday

Og jeg har en liten flamme på lur, fortsatt ganske hemmelig[;)] men livet smiler til meg for første gang på lenge lenge[:D][:D]
Så koselig da[:D]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Og jeg har en liten flamme på lur, fortsatt ganske hemmelig[;)] men livet smiler til meg for første gang på lenge lenge[:D][:D]

kjempekoselig[:)] deilig når livet smiler til en...[:)]
ble jo litt nysgjerrig også nå[8D]

ORIGINAL: Nummer1(-:

ORIGINAL: Tjukkebollepus

kjempekoselig[:)] deilig når livet smiler til en...[:)]
ble jo litt nysgjerrig også nå[8D]

mee2...... koselig![:D]

Back
Topp