HallO?

Futurah

Elsker forumet
Hvor ER alle sammen? Er maiforumet vårt dødt?? [&:]

er her......men ja det er veldig stille her [8|]

ORIGINAL: Izelin3

Huff! For ett år sia vart det MASSE liv her jo [8|]

ORIGINAL: Nysgjerrigpetra

du vet da hvorfor det er så stille. for bare en måned siden du var såååå sint på enkelte her inne. og var så i mot å være her inne. 

Der var du ja, kranglepetra! Det var jo DU som var årsaken av min vrede, så skyld på deg sjøl [:)] Vis meg der det står at jeg ikke gidder å være her inne!

ORIGINAL: mainurket 09

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Jeg er her jeg snuppa[:D]

Hurraaa! [:D] Vi må få det koselig igjen!

tror det har vært dødt ganske lenge.. men noen få holder ut.. skjer fint lite dag for dag her ..

eg og e her[:)]

ORIGINAL: Izelin3

ORIGINAL: Nysgjerrigpetra

du vet da hvorfor det er så stille. for bare en måned siden du var såååå sint på enkelte her inne. og var så i mot å være her inne. 

Gjesp...

Jeg er her, bare ikke så pratesyk for tiden[:)]

Jeg er her Og hadde ikke hatt så veldig mye i mot om det ble litt mer liv her igjen

jeg er her jeg å![;)] og så tror jeg at det er mange gjester her også,når man legger ut en post,så er det plutselig 15 stk som har lest den på 3 minutter,og så er det bare 3 pålogga liksom[;)]

vi får holde sammen vi som er her[;)]

ORIGINAL: DeletedUser

Ja tenk det,for ett år siden var noen av maibabyene kommet,og vi gikk inn i de siste ettapper,men GIGA mager,SMÅ mager,STORE mager og AKURATTPASSE mager og ventet på nurkene våre.

Men jeg er her(selv om visse ikke er så glad for det)

Drit i dem! [:D]

ORIGINAL: rosa sky

Jeg er her også [:D]

Så bra! [:)]

Er innom å sjekker med jevne mellomrom..

Har prøvd og holde meg vekke litt jeg da, for og se om folk kom tilbake når jeg var borte, men det virker ikke sånn. Så da er jeg her da [;)][:D]

Jeg er her. Men har problemer med det gamle nicket mitt. Så er her i ny utgave
EmilieSinMamma

Jeg er her litt sånn inimmellom, men skriver sjeldent.
Hadde vært koslig om det hadde tatt seg opp ja, tenker tilbake for et år siden da det var masse liv her og vi alle var så spente på hvordan alt skulle bli... Jeg kjenner jeg savner det litt [:)]

Back
Topp