Hallo tullmusa:)

sollise

Elsker forumet
Hei på deg:)

Ikke lenge til el ser jeg... Da er det bare å hoppe til køys og GI GASS[:D]

Masse lykke til denne pp, tullmusa[;)]

Klem[:)]

signerer sollise[;)]

Det er ikke lenge til babyen kommer nå, maysen... Ønsker deg masse lykke til også[:)]

takk takk,[:)] du kan teste snart, krysser fingrene for at den er positiv[;)]

Ja, det hadde vært en deilig følelse det....*****drømme drømme*****
Merket du raskt at du var gravid, maysen?

ikke denne gangen, for jeg ble på vei mens jeg ammet enda og mensen var ikke kommettilbake etter fødselen. hadde sånn brunt gørr i noen dager men regnet ikke det som mens jeg, men det var vel det for etter den ble jeg gravid igjen. ammet til Marcus var 19 mnd, så jeg var tre månder på vei da jeg fant det ut.

Halloen![:D]

Fytti grisen så trøtt jeg er! Tenkte jeg skulle gå å legge meg, men så kom jeg på at frisøren sa jeg måtte kure håret i natt, så da er det vel bare å hive seg i dusjen. [;)]
Var hos frisør i går, og fant ut jeg skulle ha svart hår med hvite striper. Bleika/farget to ganger, og skal inn igjen på torsdagen for en til runde (var ganske mørk i håret). Måtte ha et par kurbehandlinger først, så ikke håret skulle bli ødelagt![8|]

Noe skal man da finne på å gjøre.. Hehe![;)] Blir sikkert svinedyrt! Men kult![;)]

Jepp! Ikke lenge til EL, men så jobber jo min kjære omtrent hele tida, så vi får se om vi klarer å treffe denne mnd. Bare å kjøre GASSEN i bånn! Hihi![:D]

Klemmer![:)]

hihi****[:D] folk driver med masse rart om nettene gitt[;)] alt fra sex til hårkurer[:D]
Kanskje ny hårfarge betyr LYKKE og BABY, tullmusa[:)] Vi får håpe på det....

Sinnsykt trøtt jeg å, men setter fyrstikker slik at øya holder seg opp, men de knekker
nok hvert øyeblikk, så senga venter...

Stor nattaklem fra meg[:)]

Ja, det er noe griseri den der hårkuringa, mere gris enn sex! [;)]

Hehe, du er nå skjønn Sollise! Du får sove godt da. Blir bare dusjen her, så blir det seng også. [:)]

God nattaklem fra meg![:)]

Back
Topp