Hallo pebbles:)

sollise

Elsker forumet
I dag må du hoppe til køys[;)] hehe...

Ville bareønske lykke til, til deg også[;)]

Klem[:)]
 
henger meg på den eg [:)] kjør på pebbles[;)][:D]
 
Jeg hiver meg på[:D] Nå må du ta sengevalsen..[;)]
 
Henger meg på jeg oxo...lykke til med sengevalsen=) klem
 
Lykke til med sengekosen [:D]
Jammen lurt å ha EL på en lørdag [:D]
Kos deg ihvertfall [:D]
 
lykke til med sengevalsen, pebbles[;)]
 
He he, takk takk alle sammen! Var i utdrikningslag i går, men rakk en kjapp en på morran! Kjenner at jeg har EL nå, har EL-slim og alt er tilrettelagt. Bare gubben kvikner til nå så skal vi på`n igjen!
 
hehe, får håpe at det blir sådd et frø nå da[;)] du kan jo ivei å stryke litt på gubben, da kvikkner han vel til tenker jeg[:D] ta litt frampå hehe[:D]
 
Hehe[:D] Det blir lite forum på deg nå da pebbles, du blir vel helt utslitt[&:][:D]
Men nå er det bare å "jumpe" på[;)]

Lykke til[;)]
 
He, he. Lykke til[:D]
 
Nå har han våkna, men må hvile litt før vi "lager barn"... Spør et dumt spørsmål jeg; når jeg har EL slim, har jeg hatt EL eller er det på gang?
 
Har hørt at siste dag med el slim er den mest fruktbare... Såkjør på nå,
pebbles[:D]
 
Ja da er jeg nok fruktbar i dag. Har sendt gubben i dusjen nå, må være ren og pen vet dere!
 
hahaha[:D][:D][:D]
Viktig-viktig[:D]
 
hehe[:D] lykke till nå da pebbles[;)]
 
hehehe, ja vi må nok hviske, Godhjerta...[;)]

heia, heia, heia-------)
 
He he, bra dere viska så dere ikke forstyrra oss! Har kjørt han så hardt i dag at nå sover han! Sånn må det bare bli barn av! Det er litt feil på tickern min, for der står det at EL var i går. Men i dag har jeg hatt masse EL-slim, positiv EL test (to like rosa streker, måtte de to neste være blå!) og EL-smerter. Skal være ganske sikker på at EL er i dag da vel? Har nok valgt feil tidssone da jeg lagde tickern. Samme med bryllupsdagtickern, jeg har bryllupsdag i overimorgen, og ikke i morgen.. Hvilken tidssone skal jeg bruke?
 
Leste innlegget ditt pebbles at du også har hatt en sa... Kjente meg bare så godt igjen...[:(] Dem vet heller ikke om jeg hadde utenfor livmor... Er så mange ting jeg ikke fikk svar på liksom... Tanker som svirrer rundt i hodet...enda...[&:]
Kan jeg spørre hvordan du hadde det i ettertid? Mistet i mai, og kjenner mens så godt, og noen ganger litt vondt under samleie... Aldri opplevd slik før...

Det har nok blitt barn i dag pebbles, ettersom du har kjørt kærn så hardt, hehe[:D]

Ønsker at det skal klaffe for deg nå[;)]

Klem[:)]
 
Ja det er mange spørsmål når man går igjennom noe slikt! Jeg begynte igjen med p-piller, orka ikke en ny runde med en gang. Så da mista jeg mensen (har av en eller annen merkelig grunn aldri mensen når jeg går på p-piller), så jeg vet ikke hvordan det var. Hadde du utskrapning? I så fall kan det være forklaringen på at samleie kan være smertefullt til tider. Takk for lykkeønskningene!
 
Back
Topp