Hallo på en onsdag :)

Bruker763eli

Forumet er livet
Da var det lillelørdag. Barna er for lengst levert her og der og jeg sitter her og skriver litt på BV. Er ikke så mye her inne lenger, mye pga at det har vært travelt på jobb og en del pga nytt opplegg her inne. (Syns det er rart at jeg plutselig har blitt nytt medlem når de har lovet at alle innlegg skal blir overført??????).

Idag blir det jobb, arb.møte om skolejenta mi og så blir det vel litt pakkings. I morgen blir det nemlig en vell fortjent og etterlengtet tur med jobben til Københavnemoticon Gleder meg vilt til en deilig langhelg på hotell! Men blir sikkert bittelitt rart uten barn (men bare bittelitt ;)).

Ellers står det bra til her - har søkt større stilling til høsten på skolen, så håper jeg snart får vite noe om det.

Ha en strålende dag, alle dere flotte jenter og unger emoticon
 
Elimor: Kos deg på "husmorferie" emoticon 

Trym er i bhg. Og jeg sitter her før jeg skal hive meg nedpå sofaen og sove litt, har begynt å få urolige netter, men det er jo ganske vanlig. Blir vel bli en noenlunde rolig dag, litt må jeg få gjort men. Ei venninne kommer i ett tida og hjelper meg med hårfarging i dag. Har svær ettervekst emoticon. Jo også må jeg klargjøre vugga til den lille.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen emoticon
 
Tjoho!



Bertine ville spise frokost i bhg, så vi var effektive på morgenen, og rakk bhg før 8. Så spiste Rasmus og jeg frokost foran tv`en, det er luksus!



Når det var tid for soving, var det på med maleklær.. Taket oppe i gangen er ferdigmalt, og veggene har fått et strøk med DRØM.. Når malingen kom på veggen, så jeg at den er ganske lik den turkise på ungenes rom da, men det er ikke så farlig.. Jeg liker farger! Det blir så fint der oppe. Vi vet ikke hvordan vi skal møblere der da, det er liksom bare et tomrom ved siden av trappa.. Men det er mye freshere nå! :)



Nå venter jeg på at Rasmus skal våkne, så er planen en joggetur, må kompensere for at jeg valgte maling istedenfor spinning idag.. :P Men selvfølgelig sover han uvanlig lenge idag da..



 
hei alle sammen,
Det er virkelig koselig at det ennå er aktivitet her inne. Jeg ser at det er mer eller mindre dødt på de andre forumene fra 2006, men sep.06 holder koken:)

Her er mine to søte på plass i barnehagen og har nedtelling til 17.mai.
I år er det første året vi skal gå i tog på Sola og må finne ut hvor toget går, jeg sitter også i SU og er med og organiserer toget for barnehagen. De virkelig gleder seg og synger og traller på 17.mai sanger hele dagen:)

Ellers er onsdagen en nydelig dag, for da begynner virkelig nedtellingen til helg:)
 
Jeg har faktisk vært på jobb på møte om konfirmantene neste år. Jobber 20% de neste 6 uker, men blir sykemeldt 4 uker fra neste uke, så rekker vel ikke så masse. Fikk ordnet med litt vikar og fikk en prest til å ha konfirmasjonsgudstjenestene i lag med meg. Det tror jeg blir en bra løsning. Da får jeg hvilt meg litt når vi deler på oppgavene.
Må legge meg litt sammen med Felix nå for natten var noe rot.
 
Kos deg på tur i helgen Elimor emoticon
Nå skal vi snart avgårde på allidrett med Jørgen. Etterpå skal vi på dugnad her i nabolaget. Må gjøre det fint her nå som det nærmer seg 17 mai :)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!!
 
Vi er på ferie ja, og storkoser oss på gamle trakter.. :-D Helt SUPERT å være i Longyearbyen igjen, og treffe og se kjente fjes.. Det var tåke og sludd da vi kom, men etter det har det vert sol fra skyfri himmel, +/- 0 grader og snø.. Helt fantastisk flott! Vert ute i mange timer i dag og prøvd å lage snøhule.. :-D Vi var liksom ferdige med Longyearbyen trodde vi, men merker det nå at vi savner veldig plassen.. Kunne LETT å flytta opp igjen om alt hadde ordna seg med jobb o.l,  men det blir nok med tanken.. :-P 
Her er jo midnattsol, så jeg blir liksom ikke trøtt om kveldene.. Gikk hjem fra pappa i går kveld kl 24, og sola skein som aldri før.. Helt sprøtt.. Hehe.. :-)

Ellers håper jeg dere har det fint dere og..!
 
Åhhh hørtes herligt ut med husmorferie!! misunnelig ja!

Ikke minst Svalbard!

Nå må jeg bare flire av Solveig! Fantastisk forhandlingsevne har gjort at innlegget må utsettes... hehe HERLIG!
 
Back
Topp