Bruker763eli
Forumet er livet
Da var det lillelørdag. Barna er for lengst levert her og der og jeg sitter her og skriver litt på BV. Er ikke så mye her inne lenger, mye pga at det har vært travelt på jobb og en del pga nytt opplegg her inne. (Syns det er rart at jeg plutselig har blitt nytt medlem når de har lovet at alle innlegg skal blir overført??????).
Idag blir det jobb, arb.møte om skolejenta mi og så blir det vel litt pakkings. I morgen blir det nemlig en vell fortjent og etterlengtet tur med jobben til København Gleder meg vilt til en deilig langhelg på hotell! Men blir sikkert bittelitt rart uten barn (men bare bittelitt ;)).
Ellers står det bra til her - har søkt større stilling til høsten på skolen, så håper jeg snart får vite noe om det.
Ha en strålende dag, alle dere flotte jenter og unger
Idag blir det jobb, arb.møte om skolejenta mi og så blir det vel litt pakkings. I morgen blir det nemlig en vell fortjent og etterlengtet tur med jobben til København Gleder meg vilt til en deilig langhelg på hotell! Men blir sikkert bittelitt rart uten barn (men bare bittelitt ;)).
Ellers står det bra til her - har søkt større stilling til høsten på skolen, så håper jeg snart får vite noe om det.
Ha en strålende dag, alle dere flotte jenter og unger