hallo??? lister meg inn...

Mamzen06

Glad i forumet
vert leeeeeenge borte fra dere... hvis noen husker meg igjen da[:-][8D]

men nå prøver jeg igjen da...

Har det veldig fint, stor koser meg med mine 2. Magnus er blitt over 7mnd, har funnet ut hvordan han skal kome seg rundt i denne verden. Og da fikk storesøster Hanne ønske sitt oppfylt..men det var ikke som forventet... lillebror eeeelsker storesøster sine leker og dubbe dingser! så litt høy lytt krangling har det blitt, artig å se at lillebror ikke har tenkt å gi seg uten kamp hehe.. stridig liten kar.

dere og deres små engler,how is life?? [:D]

Hei-hei, lenge siden sist ja. Velkommen tilbake![:)]

Fint å høre at dere har det fint.[:)] Det blir gjerne litt mer rot i "sysakene" til storesøster når minsten begynner å få kontroll på kroppsdelene sine ja.[8D]

Vi har det også bra, jentene er veldig gode venner nå, og viser sin kjærlighet til hverandre ofte. Rørende å se på.[:)] De krangler selvsagt også om leker osv., men for det meste er de venner. Vesla ser veldig opp til Isabelle, hermer etter alt hun gjør, og det lærer man jo mye av![:D]

ORIGINAL: Glad70

Hei-hei, lenge siden sist ja. Velkommen tilbake![:)]

Fint å høre at dere har det fint.[:)] Det blir gjerne litt mer rot i "sysakene" til storesøster når minsten begynner å få kontroll på kroppsdelene sine ja.[8D]

Vi har det også bra, jentene er veldig gode venner nå, og viser sin kjærlighet til hverandre ofte. Rørende å se på.[:)] De krangler selvsagt også om leker osv., men for det meste er de venner. Vesla ser veldig opp til Isabelle, hermer etter alt hun gjør, og det lærer man jo mye av![:D]

takk for det, skal prøveå ver flinkere nå [8D][:D]
små venninner, koseligt! ser og at Magnus ser opp til Hanne, alt hun gjør må jo han le veldig av.. og vil så gjerne vere med i leken.[:D]

Så koselig å se deg igjen[:)]

Hehe, jeg husker godt den "krangelen" når mellomste bagynte å komme seg rundt!

Minste nermer seg sannelig 7 mnd her og, og forrige helg knakk ho 4wd-koden, så ho er overalt ja[;)]
Vi har masse snø nå, så de store koser seg m den og går på ski bl.a[:)]

ORIGINAL: pupple

Minste nermer seg sannelig 7 mnd her og, og forrige helg knakk ho 4wd-koden, så ho er overalt ja[;)]

det er jo veldig godt og forstå også,at de eldte synes det kan bli litt volsomt når de pleier å ha tinga sine i fred..hehe[:D] men det roer seg snart .. håper jeg[:-][8D]
7mnd di også ja,tiden går fort...snart begynne på jobb igjen...[8D] har vert mye snø her gså, noe som er svært uvanlig her... Hanne var litt skeptisk til å begynne med.."men Mamma, dokk finne meg jo ikkje igjen vis eg går ut!!" stakkars hehe.. bedre nå, vert så mye sol at den har minket ganske mye..

ORIGINAL: Mamzen06

ORIGINAL: pupple

det er jo veldig godt og forstå også,at de eldte synes det kan bli litt volsomt når de pleier å ha tinga sine i fred..hehe[:D] men det roer seg snart .. håper jeg[:-][8D]
7mnd di også ja,tiden går fort...snart begynne på jobb igjen...[8D] har vert mye snø her gså, noe som er svært uvanlig her... Hanne var litt skeptisk til å begynne med.."men Mamma, dokk finne meg jo ikkje igjen vis eg går ut!!" stakkars hehe.. bedre nå, vert så mye sol at den har minket ganske mye..

SÅ møe snø har vi ikke her, og de syns det er knallmoro. Mellomste har og fått seg ski, det er så herlig og se på de[:D]

Det roer seg nok ja. Vi lærte eldste å finne noe annet å gi til ho, så ho slapp det ho hadde "stjelt" istedetfor å få drakamp og to som griner.. De har blitt flinkere til å ha leker på rommet, så om det blir ille denne gang nede så får jage de opp..[;)]

hei mamzen, kjekt å se deg igjen. vi husker deg ja. bra det går bra med dere [:D]

Back
Topp