Hallo kvalme, farvel hverdag!

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
FY for en form jeg har vært i dag, vinglet mellom kvalme og svimmel! Håper ikke dette blir hverdagen fremover, da er jeg ganske ubrukelig :P

*håper ukene suser forbi nå *

Vi kan danne oss en klubb :p Det er utrolig kjedelig å være kvalm så lenge. "det er for en god sak", men det er jammen ikke mye morro.

Vi kan danne oss en klubb :p Det er utrolig kjedelig å være kvalm så lenge. "det er for en god sak", men det er jammen ikke mye morro.

Var det jeg sa på jobben idag, "det kommer vel noe godt ut av det til slutt" ! Bah.. jeg som er såå gla i mat, spyr av tanken på mat akkurat nå... :P Håper det er bare dager hvor kvalmen kommer, jeg fungerer ikke med kvalme...! "heldigvis" har jeg bare jobb to dager i uka :p

Var det jeg sa på jobben idag, "det kommer vel noe godt ut av det til slutt" ! Bah.. jeg som er såå gla i mat, spyr av tanken på mat akkurat nå... :p Håper det er bare dager hvor kvalmen kommer, jeg fungerer ikke med kvalme...! "heldigvis" har jeg bare jobb to dager i uka :p

Jeg mistet all matlyst så fort jeg lager maten. Jo lenger tid den tar, jo minedre lyst har jeg når den er ferdig :p Her i hus er det så og si ikke noe fabrikatmat, da jeg elsker matlaging, men i dag skal jentungen og jeg ha lapskaus på boks!!! Mannen har bstilt en kyllingrett til i kveld, men den frister ikke en plass :p

Vært drit kvalm siden torsdag, på søndag måtte jeg ringe meg syk på jobb. Skal ikke på jobb før til torsdag, men da skal jeg jobbe resten av uken. Kjenner jeg gruer meg allerede :P

Jeg mistet all matlyst så fort jeg lager maten. Jo lenger tid den tar, jo minedre lyst har jeg når den er ferdig :p Her i hus er det så og si ikke noe fabrikatmat, da jeg elsker matlaging, men i dag skal jentungen og jeg ha lapskaus på boks!!! Mannen har bstilt en kyllingrett til i kveld, men den frister ikke en plass :p

Vært drit kvalm siden torsdag, på søndag måtte jeg ringe meg syk på jobb. Skal ikke på jobb før til torsdag, men da skal jeg jobbe resten av uken. Kjenner jeg gruer meg allerede :p

Så flink du er, her prøver vi å lage alt fra bunnen, meen enkelte dager så er bare ikke lysten der.. Kjenner nå at det må bli nå veldig enkelt vi skal spise om jeg må lage maten :p hehe.. Jeg har slitt veldig med svimmelhet, så om det ikke gir seg til søndag så tenkte jeg å ringe legen å høre om sykmeld, er så vankelig å konsentrer seg på jobb med kvalme og være svimmel, så jobber jeg jo med barn som trenger ekstra hjelp i timene, så går jo veldig ut over dem..

De sier vi skal glede oss over kvalmen! Pøh! Det funker dårlig her iallefall! Vært kvalm og kastet opp i flere uker nå, kjenner jeg begynner å savne den vanlige hverdagen! I dag måtte jeg faktisk kaste inn håndkle og bli hjemme fra jobb. Harde tider!

De sier vi skal glede oss over kvalmen! Pøh! Det funker dårlig her iallefall! Vært kvalm og kastet opp i flere uker nå, kjenner jeg begynner å savne den vanlige hverdagen! I dag måtte jeg faktisk kaste inn håndkle og bli hjemme fra jobb. Harde tider!

Hvem i huleste sier det? må være noen som ikke har vært kvalm mer en en dag.... fader! Skal glede meg over mye annet, men IKKE kvalmen! :P

Så flink du er, her prøver vi å lage alt fra bunnen, meen enkelte dager så er bare ikke lysten der.. Kjenner nå at det må bli nå veldig enkelt vi skal spise om jeg må lage maten :p hehe.. Jeg har slitt veldig med svimmelhet, så om det ikke gir seg til søndag så tenkte jeg å ringe legen å høre om sykmeld, er så vankelig å konsentrer seg på jobb med kvalme og være svimmel, så jobber jeg jo med barn som trenger ekstra hjelp i timene, så går jo veldig ut over dem..

Vi kryper til korste noen ganger vi også :p

Er godt det ikke bare er meg som sliter med svimmelhet. Kommer det ofte hos deg? Syns det begynner å bli rimelig ekkelt... Bare jeg reiser meg opp, svimler jeg og beina mine blir bly tunge, samt at synet mitt blir helt rart.

Vi kryper til korste noen ganger vi også :p

Er godt det ikke bare er meg som sliter med svimmelhet. Kommer det ofte hos deg? Syns det begynner å bli rimelig ekkelt... Bare jeg reiser meg opp, svimler jeg og beina mine blir bly tunge, samt at synet mitt blir helt rart.

ja det kommer ofte, hele tiden.. selv om jeg sitter... dette kom for 4-5 uker siden, tenkte det var starten på omgangssyken, ble helt ødelagt... klarte ikke trene elr noe, så tok en pause, så fikk jeg omgangssyken, og var fortsatt svimmel, enda en uke etter den var jeg ENDA svimmel, og derfor jeg testa meg.. og i morgen er det to uker siden positivtest, så dette har vart lenge.. blir tung i kroppen, får sånn "svart" syn, og det hjelper ikke akkurat på kvalmen :( ! Sa dette til legen, hun bare " ja du har litt lavt blodtrykk, men du må spise, husk å spise" .... kan jo ikke spise til en vær tid....

Ikke like lett å få forståelse for kvalmen hos alle heller! Jeg prøvde å forklare min samboer at det er som å være fyllesyk, bare hver dag og hele dagen! Da tror jeg han skjønte realiteten

Ikke like lett å få forståelse for kvalmen hos alle heller! Jeg prøvde å forklare min samboer at det er som å være fyllesyk, bare hver dag og hele dagen! Da tror jeg han skjønte realiteten

Lurt!! :) må jeg teste!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Samme her... jeg har sovet hele dagen nesten og utrolig kvalm og uggen :( Har ikke kasta opp heldigvis da :)

Svimmelhet är inte kul!!! Fyyy, jag var svimmel bara jag satt vid bordet idag...hoppas detta går över fort för oss alla :)

Kvalmen er IKKE noe å spøke med!!! Jeg begynner å komme meg (det vil si at jeg KUN kaster opp på morgen rett etter jeg har stått opp). Får nå også i meg mere mat enn på lenge... Men guuud hvor pyton form jeg var i fra uke 5-8 :( I dag har jeg tom gått en liten tur :)

Huff, jeg kjenner det selv nå at kvalmen er tilbake... Har vært fri for den ei uke nesten,.. Men idag er jeg i gjen klein.

Ja, nå begynner det virkelig å bli ille her også. Etter en helg i relativt fin form, har nå formen virkelig blitt begredelig.
Stakkers jenten min som må være hjemme alene med meg på dagtid. Verdens kjedeligste mamma som ikke orker noen ting :( Brekker meg bare jeg reiser meg, spyr når jeg må skifte bleien hennes (godt vi har vask rett ved stellebordet) og klarer ikke lukten av maten hennes heller. Usj!

Back
Topp