Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan danne oss en klubb Det er utrolig kjedelig å være kvalm så lenge. "det er for en god sak", men det er jammen ikke mye morro.
Var det jeg sa på jobben idag, "det kommer vel noe godt ut av det til slutt" ! Bah.. jeg som er såå gla i mat, spyr av tanken på mat akkurat nå... Håper det er bare dager hvor kvalmen kommer, jeg fungerer ikke med kvalme...! "heldigvis" har jeg bare jobb to dager i uka
Jeg mistet all matlyst så fort jeg lager maten. Jo lenger tid den tar, jo minedre lyst har jeg når den er ferdig Her i hus er det så og si ikke noe fabrikatmat, da jeg elsker matlaging, men i dag skal jentungen og jeg ha lapskaus på boks!!! Mannen har bstilt en kyllingrett til i kveld, men den frister ikke en plass
Vært drit kvalm siden torsdag, på søndag måtte jeg ringe meg syk på jobb. Skal ikke på jobb før til torsdag, men da skal jeg jobbe resten av uken. Kjenner jeg gruer meg allerede
De sier vi skal glede oss over kvalmen! Pøh! Det funker dårlig her iallefall! Vært kvalm og kastet opp i flere uker nå, kjenner jeg begynner å savne den vanlige hverdagen! I dag måtte jeg faktisk kaste inn håndkle og bli hjemme fra jobb. Harde tider!
Så flink du er, her prøver vi å lage alt fra bunnen, meen enkelte dager så er bare ikke lysten der.. Kjenner nå at det må bli nå veldig enkelt vi skal spise om jeg må lage maten hehe.. Jeg har slitt veldig med svimmelhet, så om det ikke gir seg til søndag så tenkte jeg å ringe legen å høre om sykmeld, er så vankelig å konsentrer seg på jobb med kvalme og være svimmel, så jobber jeg jo med barn som trenger ekstra hjelp i timene, så går jo veldig ut over dem..
Hvem i huleste sier det? må være noen som ikke har vært kvalm mer en en dag.... fader! Skal glede meg over mye annet, men IKKE kvalmen!
Vi kryper til korste noen ganger vi også
Er godt det ikke bare er meg som sliter med svimmelhet. Kommer det ofte hos deg? Syns det begynner å bli rimelig ekkelt... Bare jeg reiser meg opp, svimler jeg og beina mine blir bly tunge, samt at synet mitt blir helt rart.
Det er sikkert en mann som har sagt det
Ikke like lett å få forståelse for kvalmen hos alle heller! Jeg prøvde å forklare min samboer at det er som å være fyllesyk, bare hver dag og hele dagen! Da tror jeg han skjønte realiteten