hallo jenter!!!

mille83

Glad i forumet
hvordan er det med dere?? for hver dag som går, blir det mer og mer virkelig for meg at jeg er gravid, jeg skal bli mamma [:)] Selv om d er veldig tilig enda, har jeg begynt å smugditte på nettet på forskjellig utstyr, skal ikke handle på noen mnd enda, men artig å se [:)] har også begynt å smug ditte på en annen plass å bo. Bor i ei leilighet på 57 kvadrat nå, å det går bra med en liten en, men har veldig lyst på litt større plass til Lille lykke kommer.. det blir en spennende tid fremover jenter [:)] Det jeg ser frem til nå, er om to uker, når jeg endelig kan rope nyheten ut til alle kjente [;)] Ha en fortsatt fin helg!! klem Emilie

kjedelig å stille her inne [:(]

Hei hei!
Har er alt bare bra...missunnelig på alle de flotte magene her da men!hehe!
Den kommer vel til slutt![:D]
Vi har også begynt å se litt rundt på nettet på ting og selfølgelig når vi er ute å handler og ser en baby butikk går det jo IKKE ann å gå forbi den,hehe!Men vi vil også vente med å kjøpe ting til hvertfall etter ul,men har veldig lyst å kjøpe ting med en gang!
Vi har begynt å spare penger til utstyr og diverse ting til babyen,hittil har vi spart 30 tusen[:)] Det er vi veldig fornøyd med,siden jeg ikke får noe jobb etter august (er ferdig som lærling da),så trenger vi ikke tenke på om vi har penger til utstyr hverfall[:)]
Hadde tenke meg en tur ut å handle litt i dag,men ser ut til at sambo ikke orker (han jobba natta[8|] så han sover nesten hele dagen...uff!)
Men kanskje jeg får smiska meg til en tur!hehe![:D]

Heisann sveisann[:D]

Her er det bra, verste kvalmen begybber å gi seg nå, så da går det raka vegen framåt! Vi får håpe vi kan lage mere liv her etterhvert..selv er jeg midt i flytting - slitsomt akkurat nå, med et hus som ikke har blitt ferdig enda, kun få dager før vi egentlig skal flytte inn[&:]  Men alt ordner seg til slutt tenker jeg[:)] Kos deg videre[:D]

Hei på dere

Ja her går det sånn tålig bra kvalmen kommer og går håper den gir seg snart. Er litt egstlig ennå for at ting skal gå galt men jeg prøver å tenke posetivt. Vi trenger ikke å handle så mye da vi har nesten alt fra i fjor da det gikk galt vil kjøpe ny vogn da. Og så må vi pusse opp barne rommet det gleder jeg meg til.

Her er alt bare bra. Har ikke så mange symptomer akkurat da,men vet at det er noe inni der. [:)] Har vært på ultralyd en gang og sett den lille,og i morgen skal jeg på ultralyd igjen,og jeg gleder meg. [:)]
Og magen har vokst veldig de siste ukene syns jeg. Håper da ikke den fortsetter og vokse i sånn tempo for da blir jeg stor. [;)]

Har enda dager da jeg synes alt virker så uvirkelig jeg, at det sikkert ikke er sant at jeg er gravid.. Mens andre dager planlegger jeg innkjøp til bebisen i detalj. Har begynt å kikke etter et annet sted å bo vi også. Selv om vi har plass i leiligheten vi bor i nå, hadde det vært bra med noe litt større til vi blir tre.. Magen vises ikke enda, men jeg kjenner at det er noe på gang der, stikkinger og masse rart[;)]
Har allerede fortalt bortimot alle i familien og vennene våre at vi venter en bebis til jul. På tirsdag skal vi på den første kontrollen, det blir spennende. Håper legen har sånn dopler apparat som man kan høre på hjertelyden med....
Var veldig kvalm noen uker, men dette har nesten gitt seg helt nå.

Back
Topp