Hallo i luken!!!!??

*husmora*

Gift med forumet
Pluteslig får jeg ikke til å pompe meg......ka skjer!?

åh, hørtes ikke bra ut! Ikke enkelt å si, hva som skjer.. Normalt skal du ikke kunne miste melken så rask - men det er ingenting som er umulig. Håper bare det er for en gang eller to, å ikke noe som vedvarer..kjipt å ikke kunne gjøre det man har rutine på plutselig, lengre..

ORIGINAL: *Saile sin mamma*

åh, hørtes ikke bra ut! Ikke enkelt å si, hva som skjer.. Normalt skal du ikke kunne miste melken så rask - men det er ingenting som er umulig. Håper bare det er for en gang eller to, å ikke noe som vedvarer..kjipt å ikke kunne gjøre det man har rutine på plutselig, lengre..

Melk har jeg, det kjenner jeg, og ikke usikker på det i det hele tatt[;)] Akkurat som om pompa ikke tar lengre..[8|]

Har du satt den sammen rett da? hender at jeg er litt slurvete når jeg setter den sammen slik at vakummet ikke blir rett.

ORIGINAL: MissHappy

Har du satt den sammen rett da? hender at jeg er litt slurvete når jeg setter den sammen slik at vakummet ikke blir rett.

Ja gått gjennom den ett par ganger nå, til og med bytta deler, tenkte det kunne hver hål i noe, men nop...ingen vakum[8|] Jaja, ingen fare.....litt kjipt...

Back
Topp