Hallo i luken

Pocahontas_

Glad i forumet
Hei alle!
Da melder jeg meg inn her etter positiv digital i går:joyful: Iflg app er jeg 3+5 på vei med termin 6/12:Heartred Vært litt skeptisk (tenker jo at det er for godt til å være sant, etter et år med prøving) - men testene blir bare sterkere og sterkere:love2 Legger ved test fra i går 11 dpo og i dag 12 dpo:shy: Gleder meg til å bli kjent med dere!

Vedlegg

• 3B9C39F4-C4FE-4324-8AA0-009A0A78E62B.jpeg
    3B9C39F4-C4FE-4324-8AA0-009A0A78E62B.jpeg
    642,2 KB · Visninger: 41
  • A3B0A861-05C1-422C-ABF2-64FC230E8F9A.jpeg
    A3B0A861-05C1-422C-ABF2-64FC230E8F9A.jpeg
    782 KB · Visninger: 40
Hei alle!
Da melder jeg meg inn her etter positiv digital i går:joyful: Iflg app er jeg 3+5 på vei med termin 6/12:Heartred Vært litt skeptisk (tenker jo at det er for godt til å være sant, etter et år med prøving) - men testene blir bare sterkere og sterkere:love2 Legger ved test fra i går 11 dpo og i dag 12 dpo:shy: Gleder meg til å bli kjent med dere!
6/12 er min bursdag❤️Jeg fikn pos test på madag starte å blød på tirsdagenten termin 27 nov eller 1des. Laget en tråd her nå uff jeg skal ta ny blod prøve i morgen om lille knøtte holder seg

Hei alle!
Gratulerer og velkommen :) <3

Jeg er i dag 4+3. Første gang jeg er gravid og det kjennes litt skummelt ut å skrive her:p Mannen min og jeg har vært ufrivillige barnløse i snart fem år (men uten mange mislykkede forsøk altså, en lengre historie det der) så dette føles bare helt uvirkelig. Men hallo i luken:) Satser på å bli værende her for det betyr at spira sitter<3

Jeg er i dag 4+3. Første gang jeg er gravid og det kjennes litt skummelt ut å skrive her:p Mannen min og jeg har vært ufrivillige barnløse i snart fem år (men uten mange mislykkede forsøk altså, en lengre historie det der) så dette føles bare helt uvirkelig. Men hallo i luken:) Satser på å bli værende her for det betyr at spira sitter<3
Så fantastisk :Heartpink Noen ganger bare klaffer det! Kjennes uvirkelig her også, tror det bare trengs litt tid.. Satser på at spirene våres holder:joyful:

Back
Topp