Hallo hes

sollise

Elsker forumet
Klar snart???
 
Hehe..[:D]

Har skikkelige murringer her nå..[:D] Har aldri det før mensen normalt sett..meeen - det er like gjerne jeg som "vil" at det skal være murringer..."ler"
 
Du da? Noe "nytt" ang testing..?[:D]
 
Ja, har kjent mensen en hel uke jeg. Er på overtid, men kom en liten rosa blødning nå i sta..., men så stoppa det opp igjen... Man får jo håp i alt da[;)]
 
Kaan jo være festeblødning osv...? "håpe håpe"

Hadde dere barn fra før?
 
Vi har ingen... Jeg mistet i mai[:(] Så håper av hele mitt store hjerte[:)]
 
Å nei..[:(] Bedre odds nå da...[:)] Lettere at den sitter 2.gang..."krysser fingrene"
 
Ja, jeg håper det...Har liksom vært litt komplisert i ettertid, når man ikke vet om det har vært en normal sa eller utenfor livmor. Men håper og tror alt går bra neste gang! Du har et barn fra før? Hadde du festeblødning? Kvalme etc tidlig?
 
Ingenting..Bare denne murringen som jeg har nå også...Men da var jeg kommet litt lenger enn hva jeg evt er nå..Tviler egentlig på det, men det er lov å håpe..

Hatt en ett flott svangerskap forrige gang - bortsett fra bekkenløsning...Har en gutt på 18 mnd..[:D] Verdens snilleste..[;)]
 
Kan jo være tegn nå også det da[:D] Håpe håpe[;)]
Murring, er det at det småstikker også liksom????
 
Hmm...hvordan skal jeg forklare det...Har du hatt skikkelige mensensmerter? Skikkelig øm/vondt nederst i magen + korsryggen..
 
Ja, det har jeg!Hadde liksom disse murringene før jeg mistet... Men ikke merket noe nå. Bare at det
trykker i underlivet, og småstikker...
 
Føler ikke at det stikkninger - men at det "verker" på en måte..Rart - for det er på samme måte som sist..Men jeg klarer ikke tro at jeg har klart det allerede nå liksom..? For godt til å være sant isåfall[:D]
 
Skjønner tanken din, men man skal aldri si aldr[:D]

Lykke til ihvertfall, hes[:D]

Tester du om noen timer eller? Lov meg å informere meg....

Ønsker deg og dere andre en god natt... Puta venter nå tror jeg[;)] zzzzzz

Nattaklem
 
Jeg er redd jeg kommer til å ta en test imorgen ja...[;)]

Lover å informere..[:D]

Kjempekos å prate med deg - men jeg må nok krype i køyen jeg også...[;)]

Ha en god natt..."klem"
 
nå hes?teste enda?.....åh så spennende dette.[:D]
 
spent eg også!! kom igjen då [:D]
 
Negativ test idag - men egentlig er det altfor tidlig tror jeg..Hvis jeg hadde skikkelig el denne mnd var det forrige lørdag..Og det er jo bare en uke siden...Så jeg har litt håp enda...Selv om jeg mest sannsynlig får tante snart..[8|]
 
det var synd da, men du var jo forbered på negativt første test så da er det bare å ta 1 ny når den tid kommer, kanskje det har klaffet for dere[;)] får håpe tanta holder seg langt vekk[:)] lykke til
 
Takk for det [:)]

Så lenge den dumme tanta holder seg borte har jeg vertfall litt håp...[;)]
 
Back
Topp