Hallo folkens!!!

jettemoren

Flørter med forumet
Har hatt problemer med å komme med inn på forumet de siste dagene! skjlnner ikke hvorfor, men nå er jeg tilbake..[;)]

Kunne godt tenkt å si at jeg hadde gode nyheter og at fødsel og alt var over, men nei da..[:'(][:@] Her er ikke noe skjedd.. så hvis det ikke skjer noe i natt, så skal eg på overtidskontroll i morgen. Da er jeg 12 dager over tiden!![:@][:(]
Unner ikke min værste fiende å gå slik engang.. Kroppen er omtrent tappet for krefter.. Blir sliten uansett hva jeg driver med.. [:o] Er et ork dette...
Håper jeg får et fornuftig svar i morgen hvertfall.. Om de legger meg inn og setter meg på kur, eller om jeg må vente enda lengre.. [&o] Til helgen vil jeg være ferdig hvertfall.. Så i løpet av uken kan jeg gi meg selv tittelen som mamma... [;)]
Lykkemor og Nito!!!!
Er dere her enda??? eller har dere fått de små nurkene ut nå??
Håper å høre fra dere!!!
[;)][;)][;)]

Lykke til alle sammen!!!
Fødevibber til alle som fortsatt venter!!

Så du er her enda stakkar, men som du sier i løpet av uken så er du mamma. Ønsker deg lykke til uansett hva som måtte skje. Jeg begynner også på overtid nå, har nemlig termin i dag men føler ikke at ting er på gang. For å være helt ærlig så vet jeg ikke helt hva man skal føle heller når det nærmer seg. Uansett LYKKE TIL.

Skal prøve å¨holde dere oppdater om hva som skjer i morgen!!

Er møkklei og holder på å klø ihjel.. har fått sånn sv.kløe som de kaller det. [:@]
klør noe vanvittig på magen. men trøsten er at det går over når fødsel er overstått!

håper jeg blir satt i gang i morgen!! orker snart ikke mer!![:(]

LYKKE TIL I DAG JETTEMOREN, HÅPER DET SNART BLIR GANG PÅ SAKENE.

NEI HAN HAR IKKE KOMMET, VET BARE IKKE HVORDAN JEG FORANDRER TICKEREN TIL Å GÅ OVER TIDEN

toveli6 tenker du koser deg hjemme med lille Oliver om dagen, jeg kan ikke vente på å få treffe sønnen min. Føler jeg har prøvd alt for at jeg ikke skulle være i den situasjonen som jeg er nå, nemlig OVERTID. Men tror nok at ikke noe hjelper de kommer når de er klar. Men det nærmer seg slutten for resten her inne som ikke har fått enda, men jeg skulle så gjærne hatt ham nå. [:)]

NEI HAN HAR IKKE KOMMET ENDA, VET BARE IKKE HVORDAN JEG FORANDRER TICKEREN TIL OVERTID

Back
Topp