Hallo,er det noen her?

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Jeg ser det er noen inne, men få som skriver?
Er det noen som gruer seg til fødselen her? Jeg både gruer og gleder meg noe helt utrolig? Det er jo min første, så vett jo ikke va jeg går til[:)]
Men vondt vet jeg at det gjør, har noen triks og eller anbefalinger?

Hilsen en med låg låg låg smerte terksel[:o]

Av en eller annen grunn så tenker jeg ikke så mye på fødselen enda.. er ganske spent, da jeg heller ikke aner hva jeg går til. Men som jeg forstår så blir det mer og mer informasjon ettersom tiden nærmer seg. [;)]

im here[:D]

nei takk å pris så vet ikke jeg hva jeg går til heller[:D]å jeg er så naiv å tror ikke det blir så gale,så jeg er mest spent!blir så utrolig koselig å få denne bebissen i hus så jeg glemmer sykehus detaljer!

Ja santvel.det er helt sant[:D]
Jeg skal delta på et slikt svangerskapskurs som de har på sykehuset, noen andre som skal eller har deltatt på slikt? Jeg gleder meg mest jeg gjør det, men må innrømme at jeg gruer meg og til denne syke smerten som oppstår som folk sier, lurer på hvordan kroppen vil takle det osv[8|]

Jeg tor det er helt jeklig, for eg skal vertfall kje bli overraska me at det var verre enn eg trodde, så får det heller ble bedre å lettere enn eg trodde...he he...slutte å tenke på det [;)]

Det har ihvertfall skjedd noe rart med meg. Tidligere besvimte jeg bestandig av ved å stikke i fingeren for å sjekke blodprosent og alt det der.. Og sykehuslukt sendet meg rett i gulvet.. Nå, er det ingenting som plager meg lengre. Sitter pent å ser på blodprøver og vimser rundt på sykehuset uten problem. Rare greier... Har bestandig hatt jern/blodanemi, så jeg har skyldt på det. [8D]

ja jeg er jo forbredt på det verste jeg også,med tanke på smerter.men vi har alle forskjellige smerte terskler å opplever ting forskjellig.så å høre på andre tror jeg ingen ting på.

men alle sier jo at det er vondt,så det er jo ikke til å stikke under en stol[8D]

vondt blir det jenter men kroppene våres takkler det!det er det den skal brukes til..hehe

Hmm det er jo bra det har gått den veien da, så lenge du har sykehusbesøk og en fødsel i sikte [:)]
Jeg besvimer ikke, men har storskrekk for sprøyter, kan grine og sitte i mange mange minnutter før jeg tar en blodprøve,helt på tuppa[:o]

ORIGINAL: Irene29

Det har ihvertfall skjedd noe rart med meg. Tidligere besvimte jeg bestandig av ved å stikke i fingeren for å sjekke blodprosent og alt det der.. Og sykehuslukt sendet meg rett i gulvet.. Nå, er det ingenting som plager meg lengre. Sitter pent å ser på blodprøver og vimser rundt på sykehuset uten problem. Rare greier... Har bestandig hatt jern/blodanemi, så jeg har skyldt på det. [8D]

[:D]

uff da,tror det blir anderledes når vi ligger det med rier,torr gjerne det går av seg selv liksom.

selv får jeg frysninger av å tenke på epuduralen
har hørt at den hjelper en del å at vi ikke kjenner når den blir satt pga andre smerter,men grøss å gru.vil ikke ha den nåla i ryggen så da tror jeg jeg skal takkle ekstra smerte mot den spøyta[&:]

Noen forslag? Blir rask ettermiddagsmat på meg for jeg må en tur på kontoret til min deltidsjobb etter jobben her og før fotballtrening. Typen er værfast på Smøla og regner ikke med å komme tidlig hjem i kveld. Han kjører drivstoff (tankbil) for Shell..

i dag koker jeg opp noen pølser å poteter å brun saus,enkelt å greit![:)]

Ja jeg har sprøyteforbi,som sagt griner jeg av blodprøven.
Venninna mi fikk en liten gutt i oktober, og hu sa det var som å komme til himmelen med epedural,å ville aldri vært foruten,ikke bare var det smerte lindrene, men hun følte seg så mye mer med og delaktig i fødselen etter epeduralen[;)] Så jeg har i utgangspunktet tenkt å ta den vis jeg tørr[:D]

hmmm,ja di sier den skal været til god hjelp.

får se hvor desperat jeg blir hehe

Samme her.. Men denne må vel planlegges og tas i god tid etter som jeg har hørt....?

planlegges?spøyta?må den...uff.jaja skriker vi høyt nok,så ordner det seg sikkert [:D]

Ja den skal det, men får litt angst når de sier det er ei sprøyte på størrelse med et lite sugerør, ikke akkurat deilig[&:]

men du stardust, hva var navnet ditt?

Tror du blir spurt i forkant.. Jeg skal uansett gjøre som søstera t samboeren. Ha alt klart!!! [8D]

Ja jeg og, og så skal jeg spør om den kremen noen får smørt på før man skal sy for å dempe smertene[:D]

ORIGINAL: Nina22

Ja den skal det, men får litt angst når de sier det er ei sprøyte på størrelse med et lite sugerør, ikke akkurat deilig[&:]

men du stardust, hva var navnet ditt?

navnet mitt?Stardust vel[8D]

hmm.. er det å noe? Jaja.. jeg skal uansett først se frem til den dagen jeg får vite om jeg må ta keisersnitt eller ikke. [8D]

Back
Topp