Hallo damer!

Trusapåhodet

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har nesten vært totalt fraværende de siste ukene, kun vært en og annen tur innom å jubla litt ;) Har vært så kvalm at tanken på alt som har med baby og svangerskap har nesten gjort meg mer kvalm, og dermed har jeg på sett og vis unngått det :( var rimelig innstilt på å våkne opp som meg selv igjen dagen jeg passerte 12 uker, men neeei :p nå har jeg vært temmelig fin noen dager og det er kanskje mulig at jeg får bli meg selv igjen? :p

Håper jeg får delta litt mer her inne fremover, husker hvor jeg satte pris på mitt gamle terminforum :) hvordan er formen deres da jenter?

Bra du er bedre!:) her er formen fiiiin og har igrunn vært det hele tiden!;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har det samme som deg kirsebærblomst ;) Har vært i veldig dårlig form. Har hatt noen gode dager i påsken, men har nå vært litt dårligere igjen i går å i dag. Kjenner jeg er møkk lei av dårlig form og lite energi..

Jeg har nesten vært totalt fraværende de siste ukene, kun vært en og annen tur innom å jubla litt ;) Har vært så kvalm at tanken på alt som har med baby og svangerskap har nesten gjort meg mer kvalm, og dermed har jeg på sett og vis unngått det :( var rimelig innstilt på å våkne opp som meg selv igjen dagen jeg passerte 12 uker, men neeei :p nå har jeg vært temmelig fin noen dager og det er kanskje mulig at jeg får bli meg selv igjen? :p

Håper jeg får delta litt mer her inne fremover, husker hvor jeg satte pris på mitt gamle terminforum :) hvordan er formen deres da jenter?

Føler så med deg :) jeg har vært sååååå sinnsykt kvalm og svimmel i flere uker ikke minst bodd ved toalettet til tider hehe....
ikke morsomt når det oppstår.
jeg føler meg helt klart mye bedre enn jeg har gjort på lenge;););) godt er det.

men når kvelda kommer el jeg har stressa så blir jeg såååå kvalm å legger meg tidlig
i går var det så vidt jeg orka å få i meg lørdagsmaten......
har så vidt begynt å få litt halsbrann også.

blir spennende å se på oul;)
å se kjønnet;)

Så bra du har vært bedre i noen dager nå :) Her har kvalmen så og si gitt seg, men jeg er skrekkelig trøtt enda da.. Igår la jeg meg før kl 21 :P Håper energien kommer tilbake igjen snart :) Ellers sliter jeg litt med bekkenet kjenner jeg.. Hadde bekkenløsning/låsning forrige gang også, så regner ikke med det blir noe bedre denne gang heller..

Så bra du har vært bedre i noen dager nå :) Her har kvalmen så og si gitt seg, men jeg er skrekkelig trøtt enda da.. Igår la jeg meg før kl 21 :p Håper energien kommer tilbake igjen snart :) Ellers sliter jeg litt med bekkenet kjenner jeg.. Hadde bekkenløsning/låsning forrige gang også, så regner ikke med det blir noe bedre denne gang heller..

Med meg går kvalmen og trøttheten som hånd i hånd :p Så leggetiden for meg er også rundt 21, om ikke før :p Jeg hadde også bekkenproblemer sist svangerskap, og kjente noe greier for noen uker siden men har heldigvis ikke kjent noe mer på det :) Satser på at det holder seg borte denne gangen :p

Med meg går kvalmen og trøttheten som hånd i hånd :p Så leggetiden for meg er også rundt 21, om ikke før :p Jeg hadde også bekkenproblemer sist svangerskap, og kjente noe greier for noen uker siden men har heldigvis ikke kjent noe mer på det :) Satser på at det holder seg borte denne gangen :p
Krysser fingre for deg at bekkenproblemene holder seg borte :)

Hei :) Godt du er bedre!

Her er formen veldig opp og ned.. Er jeg sliten/trøtt blir jeg superkvalm, og ødelegger stort sett hele dagen.. Frokosten er fortsatt et herk, mye luring og lirking for å få inn noe som ikke gjør meg kvalm/kommer opp igjen.. Noen dager er jeg bedre, men uggenheten ligger og lurer stort sett hele tiden. Gleder meg til det går over. Er 13+4 i dag.

Back
Topp