Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo
Her går det bra, masse liv og røre i magen...
Har lite energi for tiden, men håper å finne utav det hos legen på torsdag
Syns den nye "formen" på min kropp begynner å bli grei, men litt teit at det bare er H&M som har mammaklær i de vanlige butikkene.... ( Greit og prøve klærna før de kjøpes synes jeg) Men har jo litt klær fra sist svangerskap...
En du da Marihewn?
Var innom H&M en dag, kun dongribukser i str 34 og 36 av mammabuksene.... jeg skulle hatt ca 44...... tragisk!
Men enig i det, mye lettere nå når det ikke er tvil for noen og se at jeg er gravid, grusomt med den perioden en bare føler sel lubbe og oppblåst....... heheh :)
Gullklump skrev:Var innom H&M en dag, kun dongribukser i str 34 og 36 av mammabuksene.... jeg skulle hatt ca 44...... tragisk!
Men enig i det, mye lettere nå når det ikke er tvil for noen og se at jeg er gravid, grusomt med den perioden en bare føler sel lubbe og oppblåst....... heheh :)
Samme her! Bruker 42/44, og H&M hadde kun igjen str.34/36 i aaaaaalle dongeribuksene sine. Crap!!
Jeg syns magen plutselig begynte å vokse i uke 25, og at den nå begynner å bli ganske stor. Er nå i slutten av uke 30 og har problemer med å bøye med ned for å ha på meg skoa f.eks. Veldig mange tror jeg er rett rundt terminhjørnet, og jeg hører ofte at "Ja,men nå er det ikke lenge igjen.." hvor jeg svarer "Det er jo 9 uker igjen da.." og responsen blir et paft "Ååå..Det er såå lenge igjen ja..." JAU! Hehe..Greit nok. Jeg koser meg med stort sett magen (bortsett fra når Bompibjørnen blir litt for ivrig og prøver å presse seg UT gjennom mammas mageskinn), og selvbildet er igrunn på topp, men folk har en tendens med å dra meg ned med alle kommentarene sine. Har de ikke sine egne mager å bry seg med?? : P