Hallo:D

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hvordan har alle gravide det? Trives dere i di nye "formene" deres?;D

Hallo emoticon

Her går det bra, masse liv og røre i magen...emoticon

Har lite energi for tiden, men håper å finne utav det hos legen på torsdag emoticon

Syns den nye "formen" på min kropp begynner å bli grei, men litt teit at det bare er H&M som har mammaklær i de vanlige butikkene.... ( Greit og prøve klærna før de kjøpes synes jeg) Men har jo litt klær fra sist svangerskap...

En du da Marihewn?

Ja enig i d med mammaklær.. har så lyst på ei ordntli fin dungeribukse! Er så lei å gå i disse taitsene 

Er godt å hva fått såppas mage nå at folk ikke er i tvil at man er gravid! Gikk en periode men en sånn mage der folk kan ha undret seg om jeg bare hadde lagt meg litt ut! haha

Var innom H&M en dag, kun dongribukser i str 34 og 36 av mammabuksene.... jeg skulle hatt ca 44...... tragisk!

Men enig i det, mye lettere nå når det ikke er tvil for noen og se at jeg er gravid, grusomt med den perioden en bare føler sel lubbe og oppblåst....... heheh :)

Ja her er alt supert:) Liker magen, den blir jo bare større og større for hver uke:D Ja syns det er litt synd med mammaklær, hadde trodd det skulle være mer utvalg:(

Her er alt bere flott! Har siste dagene begynt å kjenne liv og det NYTER jeg! for det har jeg lengtet lenge etter! Det er vårt første barn. barnefaren lengter også veldi etter å få kjenne noe spark! for en koselig tid altså!
Magen min har også begynt å ta form! Fikk kommentar på flyet når vi var ute å reiste av en flyvertinne som synes magen min var så søt! :D DET er første gang jeg har hørt! hehe :D såå den lever jeg lenge på! :D

Hehe, er artig med litt oppmerksomhet nå som man er gravid Merker flere fremmede ser på meg å smiler bredt, å alle jeg møter spør meg om den lille i magen hehe

Jeg trives godt med en større mage, men jeg glemmer den litt bort. Bl.a hvis jeg skal snike meg forbi der det er smalt går jeg alltid sidelengs av gammel vane, men det funker særdeles dårlig nå...
  Har dunket noen folk i hodet med magen min, når jeg tror jeg sniker meg lett forbi... :P

Kresjer også med kjøkkenbenken fra tid til annen, og sliter med å rekke opp i hyller fordi magen stopper meg, hehe...
Men det er jo bare komisk. Jeg trives :0)

Heldigvis har jeg en god del klær som fortsatt passer, type tunikaer og kjoler. Så var jeg så heldig å få låne mengder av mammabukser av venninner og søstern. Så bukser er ikke et problem for meg. Topper er det verre med. Håper det kommer litt bedre utvalg på det :0)

Apropo mammaklær.. har dere forresten sett på Nelly.com? Masse fin og til en passe penge, bra frakt pris og:) Kjøpt noen ting der og er superfornøyd:)

Gullklump skrev:

Var innom H&M en dag, kun dongribukser i str 34 og 36 av mammabuksene.... jeg skulle hatt ca 44...... tragisk!

Men enig i det, mye lettere nå når det ikke er tvil for noen og se at jeg er gravid, grusomt med den perioden en bare føler sel lubbe og oppblåst....... heheh :)

Samme her! Bruker 42/44, og H&M hadde kun igjen str.34/36 i aaaaaalle dongeribuksene sine. Crap!! 

Jeg syns magen plutselig begynte å vokse i uke 25, og at den nå begynner å bli ganske stor. Er nå i slutten av uke 30 og har problemer med å bøye med ned for å ha på meg skoa f.eks. Veldig mange tror jeg er rett rundt terminhjørnet, og jeg hører ofte at "Ja,men nå er det ikke lenge igjen.." hvor jeg svarer "Det er jo 9 uker igjen da.." og responsen blir et paft "Ååå..Det er såå lenge igjen ja..." JAU! Hehe..Greit nok. Jeg koser meg med stort sett magen (bortsett fra når Bompibjørnen blir litt for ivrig og prøver å presse seg UT gjennom mammas mageskinn), og selvbildet er igrunn på topp, men folk har en tendens med å dra meg ned med alle kommentarene sine. Har de ikke sine egne mager å bry seg med?? : P

Det er godt å få gravidmage, så slipper man å føle seg bare tjukk :) Gladnyhet: HM tar inn "masse" klær nå, så har fått sikret med et par dongribukser i str 42. Som dere sier, deilig å bli kvitt tightsen littegrann :) Jeg har også fått myye større pupper, så for dere andre som også har fått det: BHsalg på Lindex nå i store størrelser! :D

Trives bedre med en legitim grunn til å være litt rund enn uten siden at magen min ble så veldig ødelagt etter svangerskap nr 1.

Back
Topp