Annask Gift med forumet 30 Nov 2007 #1 håper ikke jeg skremte deg denne gangen.... ville bar si at nå nærmer den nye stjerna di seg...[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
håper ikke jeg skremte deg denne gangen.... ville bar si at nå nærmer den nye stjerna di seg...[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Annask Gift med forumet 30 Nov 2007 #2 bruker heller ikke så masse tid her lenger merker jeg, men MÅ innom i alle fall 1 gang om dagen minst..... gleder oss også til tirsdag.. vi kommer ved 10 1030 tiden vi... skal gå opp hvis det er fint vær[;)][;)][;)] får trimma rumpa litt[;)][;)]
bruker heller ikke så masse tid her lenger merker jeg, men MÅ innom i alle fall 1 gang om dagen minst..... gleder oss også til tirsdag.. vi kommer ved 10 1030 tiden vi... skal gå opp hvis det er fint vær[;)][;)][;)] får trimma rumpa litt[;)][;)]
*SørlandsPerle* Elsker forumet 1 Des 2007 #6 Sniker meg innpå tråden deres..... Og gleder meg kjempe masse til tirsdagen,jeg og!!!
Annask Gift med forumet 2 Des 2007 #7 så koselig da Søtnosa.... nå er det jo bare 2 dager til.... når kjører dere nedover?