Hallo allesammen!

Bkno4955682

Andre møte med forumet
Jeg får ikke logga inn på brukeren min, så logga på med ny.

Ikke sikkert dere husker meg, men mitt nick var Mrs.JaxTeller :)

Hvordan går det med dere alle?
 
Husker deg
:)

Det går nå i sitt vante her.
Jeg er enda hjemme med lillemor, hun begynner i bhg i august og da begynner jeg å jobbe igjen. Vi koser oss og håper på en fin sommer. :)
 
Så godt å høre :)

Lillemor her skulle og begynne i bhg fra august,men fikk starte 2mai isteden,pga endret jobbsituasjon :) godt å fått ha henne hjemme så lenge [emoji173]️
 
Hei! :-D her går det fint. Frøkna vår starta bhg i januar. Kunne ikke vært mer fornøyd med det valget! Har mulighet til mye korte dager (ikke sjeldent hun kommer halv 10, som er grensa til bhg, og blir henta igjen halv 3 :p) så dagene hennes ikke blir altfor lange. :)
 
Hei[emoji4] her går det fint. Frøkna begynte i bhg 1.feb og stortrives[emoji2] skikkelig utejente som elsker sandkassa.
 
Hei hei :) Går bare fint her. Lille begynte i barnehagen i januar, og koser seg der. Elsker å være ute, og er skikkelig ivrig på å herme etter absolutt alt som storesøster på 3.5 gjør :D Ikke alltid storesøster synest det er like morsomt, men ganske morsomt å se på hvertfall :D
Hvordan går det med mini der da? :)
 
Her er vi hjemme og koser oss. Har ikke søkt bhg til han. Eldste var 3.5 år når hu begynte så får se når han begynner. Men de er verdens beste venner. Han er en skikkelig ramp men virkelig elsker din storesøster. Han kan løpe bort til hu og gi hu en kjempe stor kos, eldste susser han hver morgen før hu skal i bhg. Han liker best å klatre for tiden men er god på å falle så går fint, men aner ikke hvor mange ganger han har detti ned fra sofaen for då å klatre opp igjen.
 
Hei hei :) Går bare fint her. Lille begynte i barnehagen i januar, og koser seg der. Elsker å være ute, og er skikkelig ivrig på å herme etter absolutt alt som storesøster på 3.5 gjør :D Ikke alltid storesøster synest det er like morsomt, men ganske morsomt å se på hvertfall :D
Hvordan går det med mini der da? :)


Det går kjempefint med tuppeluppa , hun er en herlig liten klovn rett og slett :) trives godt i bhg, og har funnet sin plass sammen med søsknene, de er jo 8&10 år så noen år imellom-kan vel si d sånn at hun hevder seg bra, og vet hvordan hun skal overgå dem, samtidi som hun har dem rundt lillefingern:) ei tøff jente er hu ::)
 
Vi er liksom så utrolig lite aktive her ute på åpent! Ikke så mye liv på skjult heller, men litt bedre enn her :p Så fint at hun trives i bhg og at hun har det bra sammen med søsknene sine! Flott å ha to så store søsken som kan passe på ^^ Her ventes en til i november, så det blir to veldig tette da =)
 
Back
Topp