Hallo allesammen.. Noen som husker oss ? *bilder*

Snoflak

Elsker forumet
Her er litt bilder av meg og Mie nå i Julen :D

I hope u enjoyy... (hvis noen i d hele tatt husker oss da hehe.. )

kjente igjen signaturen din ja..[:)]
så utrolig stor hun hadde blitt [:D]

herlige bilder!

Tusen hjerteli :D  :D Kos at noen kjente oss igjen, er så vanvittig lenge siden jeg har vært her :)

Jeg kjente også igjen signaturen. Utrolig nydelig jente og kjempe fin mamma[:D]

Jeg kjenner dere igjen fra mammanett [:D]

har tenkt masse på deg og lille vakre Mie siden du sluttet å være aktiv der.
Håper alt er bra med dere og at dere har ei fin jul!

Tusen hjertelig takk :D Så koselig ! :D

Å? Hvem er du der a ? La ut bilder der også idag... er ikke så aktiv da jeg har hatt enooormt mye å gjøre og det er skjedd mye i år, bl.a samlivsbrudd :) 

ORIGINAL: Snoflak

Å? Hvem er du der a ? La ut bilder der også idag... er ikke så aktiv da jeg har hatt enooormt mye å gjøre og det er skjedd mye i år, bl.a samlivsbrudd :) 

*silje, heter jeg der.. :)

Huff da - samlivsbrudd når man har små barn kan ikke være så veldig gøy :(
Hvordan er det med hestene da? Har du fremdeles frieseren?

nei han har jeg ikke lengre.. jeg har en Dansk Varmblods hingst :)
Nei det har ikke vært lett i det hele tatt da BF har funnet seg ny dame som har fortid ved å være selvskader, selvmodstanker og spiseforstyrrelser og sikkert mer jeg ikke vet om.. Hun er 21 og har en datter på over to år som det ryktes at har uttalt seg at hun angret at hun fikk... Så kan trygt si at det ikke har vært lett..
Nå i juletiden er det spesielt tungt da jeg skulle ønsket at vi var en familie igjen..

Tuusen takk for det !!! :D

ORIGINAL: Snoflak

nei han har jeg ikke lengre.. jeg har en Dansk Varmblods hingst :)
Nei det har ikke vært lett i det hele tatt da BF har funnet seg ny dame som har fortid ved å være selvskader, selvmodstanker og spiseforstyrrelser og sikkert mer jeg ikke vet om.. Hun er 21 og har en datter på over to år som det ryktes at har uttalt seg at hun angret at hun fikk... Så kan trygt si at det ikke har vært lett..
Nå i juletiden er det spesielt tungt da jeg skulle ønsket at vi var en familie igjen..

Ja, det forstår jeg godt har vært tøft!!
Husker du nevnte noe om en utredning av noe med livmorhalsen også? Hvordan gikk det?
Du er ei tøff jente, og har ei nyyyydelig datter!

Tusen hjertelig takk, det varmer !! :)

Ja jeg var på utredning, hadde store celleforandringer så måtte skjære bort en del av livmorhalsen, må på faste sjekker nå men er foreløpig helt fin :D Tusen takk for omtanken!

Back
Topp