Missteenmom
Glad i forumet
For det første så vil eg sei god påske til alle sammen :-D Her er det nydligt vær med sol og blå himmel :-) håper det er hos dere andre også! Men for ikkje så lenge siden var det eit tema der det var litt vanskligt og barbere seg nedentil,noe eg er helt enig i! Så i dag spurde eg sambo om han kunne barbere meg på beina,noe han hjertlig kunne gjere. Så tenkte eg,da er jo lenge siden eg barberte meg nedentil og hintet litt til sambo ang det,,,,Dei fleste som skreiv på det forje forumet turde ikkje it spør samboeren sin om det(eg var en av dem)..
Så til slutt skjønte sambo det og han sa han gjerne kunne gjer det for meg :-) det var utrolig flaut i begynnelsen,men følte me blei på ein måte knuttet meir sammen. Så eg råder dere som grubler over dette eller ikkje tør og la samboerne/mann/kjæreste barbere dere nedentil,kom over det og la han gjer det! Det var bare så utrolig og bli kvitt "busken" :-)
Snakk med samboeren din om det så blir du meir trygg på det;-)
God påske til alle sammen! Klem fra meg ;-)
Så til slutt skjønte sambo det og han sa han gjerne kunne gjer det for meg :-) det var utrolig flaut i begynnelsen,men følte me blei på ein måte knuttet meir sammen. Så eg råder dere som grubler over dette eller ikkje tør og la samboerne/mann/kjæreste barbere dere nedentil,kom over det og la han gjer det! Det var bare så utrolig og bli kvitt "busken" :-)
Snakk med samboeren din om det så blir du meir trygg på det;-)
God påske til alle sammen! Klem fra meg ;-)