HALLO ALLE SAMMEN

Maria883

Betatt av forumet
Hei er det noen som vet noe om magesmerter under svangerskap.. ikke kraftig, men vannelig, kommer noen ganger osv.. er det et negativt tegn??? hadde vert fint med svar.

Jeg har det jeg også! En del ganger per døgn, det gir seg heldigvis fort. Og egentlig er jeg litt glad for at jeg har det, fordi jeg har ingen andre graviditetstegn (annet enn at jeg må oftere på do) [:)] Jeg er ikke kvalm, ikke humørsyk og har ikke fått den sedvanlige trøttheten man skal ha de første 3 mnd i følge de som har greie på slikt..
Glad til jeg, da! Har ikke tenkt å spre nyheten før i uke 12, så "ytre" tegn kan godt holde seg unna [;)]

Jeg var veldig plaget med sterke magesmerter, mest de tre første mnd...Jeg bekymret meg veldig, men det var det ingen grunn til [:D][:D]

ORIGINAL: lilletambur

Jeg har det jeg også! En del ganger per døgn, det gir seg heldigvis fort. Og egentlig er jeg litt glad for at jeg har det, fordi jeg har ingen andre graviditetstegn (annet enn at jeg må oftere på do) [:)] Jeg er ikke kvalm, ikke humørsyk og har ikke fått den sedvanlige trøttheten man skal ha de første 3 mnd i følge de som har greie på slikt..
Glad til jeg, da! Har ikke tenkt å spre nyheten før i uke 12, så "ytre" tegn kan godt holde seg unna [;)]

hehe, ikke for å ta fra deg gleden, men jeg fikk ikke kvalmen før etter uke 8 og da var jeg kvalm for en hel bataljon tror jeg[:'(] Men jeg hadde trøttheten da[;)]

Back
Topp