Hallo alle sammen

*Selene*

Elsker forumet
Hei jenter :)

Jeg stikker forsiktig en fot inn hit til dere også jeg ;)
Mensterminen min er egentlig i januar, men hadde en akutt time hos gynokologisk på sykehuset i dag, og han mente, etter flere målinger av lille i magen, at jeg er 14+5 i dag, og ikke 18 (jada, snakk om å bomme skikkelig på menstermin :p), så da ser det ut til at min nye termin er 4 februar :)
Skal på oul 19 august, så får vite helt sikkert da, men den flinke legen i dag, har nok rett ;)

Jeg bor i Buskerud, er forlovet, og har to barn fra før :) En gutt født i oktober 06, og ei frøken født i mai 09 ❤
Ellers fylte både jeg og sambo 30 år i sommer :D

- Flittig bruker av app'en ;)

Velkommen hit til oss :) kjedelig å bli satt tilbake så lenge da, men ikke noe å gjøre med det. Du er iallefall hjertlig velkommen til å skravle med oss. :D

Velkommen til oss ja! :-)

Hjertelig velkommen er du! :)

Velkommen hit til oss :) kjedelig å bli satt tilbake så lenge da, men ikke noe å gjøre med det. Du er iallefall hjertlig velkommen til å skravle med oss. :D
Kjenner det er litt surt å måtte gå hele 3 uker "om igjen", men det vil nok gå fort av like vel :) Får se det positive i det, jeg får 3 uker lenger å jobbe ettersom jeg bare har 20% fast, og er tilkallingsvikar på resten ;) Blir koselig å bli kjent med dere alle :D

- Flittig bruker av app'en ;)

Back
Topp