Hallo alle sammen!!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Dersom dere er innom å titter....
Skal vi få liv i dette forumet igjen????
Savner aktiviteten som var....kom igjen jenter!! :D
 
Virker som det er bare oss to igjen fra juli 12.. Hadde jo vært koselig om det ble litt liv her også :)
 
Det hadde vært veldig koselig om det tok seg opp igjen, jeg titter innom både titt og ofte for å hilse på ihvertfall. Man kan kanskje dra igang noen interessante diskusjoner eller temaer?

Kanskje noe som opptar dere akuratt nå? :)
 
Syns det var veldig greit med appen til forumet, noe som gjør at man kanskje er litt oftere innom. Er jo for det meste på mobilen, og da gidder jeg ikke rote med nettleser som bruker tid. :D
 
Dersom dere er innom å titter....
Skal vi få liv i dette forumet igjen????
Savner aktiviteten som var....kom igjen jenter!! :D
Jeg var aldri ordentlig aktiv i forumet da jeg gikk gravid, men tenkte å bli det nå :)
 
Var heller ikke aktiv under svangerskapet, men er ofte innom nå. Siden jeg har fått app på mobilen. :)
 
Jeg kan være med litt her :) har tidligere holdt meg kun til august12 pga jeg hadde termin i august, men skader vel ikke å være her også? ;-) gutten kom 26. Juli :)
 
Og dokke er velkommen til å skravle på august 2012 dersom dokke savner selskap :) vi er ikkje så mangen aktive, men vi er no nokon som er aktive :)
 
Jo hallo ja. Er innom forumet til tider, men ikke så ofte på juli12 gruppen fordi det er så stille her, men for all del, kommer gjerne oftere innom om det tar seg opp her inne :)
 
Se her ja :) Nytt forum å greier. Dei aller fleste rømte til FB grupper dessverre. Er jo så kjekt med forumer heller :) men ga opp sjøl når alle stakk, og ingen ville skrive her lengre. Så eg får titta innom igjen litt nå og då ;)
 
Har ikke vært her siden graviditeten, men kan jo for all del prøve å få litt mer liv her :)
 
Jeg følger med selvom jeg ikke skriver så mye, travelt å være småbarnsmamma ;)
 
Back
Topp