Hallo alle sammen!!

Ella

Glad i forumet
GODT NYTTÅR!! Håper alle har det bra. Har hatt ei fin jul, men junior har vært syk hele tiden stakkar. Er på bedringens vei nå. Var ute å trilla i dag, første gang siden lille julaften...
Nå er det bare litt over to måneder til jeg skal begynne å jobbe igjen, gleder meg ikke til det!!! Men får bare kose meg den siste tia.

Så flott magen din er da bast[:D]

Godt nyttår!!!
Håper du har hatt en fin jul og nyttår da, bortsett fra at lille gutten har vært syk[:)]

Godt nytt år ønskes deg også[:)]

[:D]Godt nyttår[:D]

Godt nyttår til deg også Ella![:)]

Trist å høre at det har vært sykdom i jula, men det er godt å høre at det går bedringens vei. [:)]
Skjønner godt at du ikke vil begynne å jobbe igjen, men samtidig kan jeg tenke meg det blir litt godt eller..?[;)]

Håper det blir bra. Men har en sjef som er så humørsyk... Fått høre fra kunder at hun snakker om sine ansatte til dem, ikke bra[:@]

ORIGINAL: Ella

Håper det blir bra. Men har en sjef som er så humørsyk... Fått høre fra kunder at hun snakker om sine ansatte til dem, ikke bra[:@]

Ehh.. Det høres IKKE bra ut! Med mindre det er positivt det hun sier.. Det gir jo bare et dårlig bilde av salongen(?). [:-]

Back
Topp