Hallo alle sammen!

Velg et kallenavn

Gift med forumet
Jeg må bare innom og sjekke status på august 2008!!
Savner dere og tenker masse på dere, men foreløpig har jeg slitt litt med å få
døgnet til å gå opp!

Vi har det bra! Det er travelt, men vi koser oss som best vi kan! rutiner og planlegging
er det som gjør at hverdagen går bra, og mor holder far i tøylene! [8D]

Minstemann er blitt seks uker og de siste dagene har det vært en
stor endring! Nå finner han søvnen selv, og han kan sove 4 timer i strekk på natten!
Ikke skjedd så ofte, men noen få ganger, så vi håper på flere! [:)]

Storebror er nå stolt "stor" gutt og han prøver å hjelpe til med mange ting.
Han har funnet seg litt til rette med det "nye" livet med ny bhg, nytt hus og en lillebror.

Lover å slenge ut et bilderas snart, både av hus og smågutter! [:)]

MEN nå må jeg få en oppdatering om dere snupper!
Hvordan går det med dere?

klem

Der var du snuppa!!![:D]
Tenkte på dere i dag, lenge siden sist!!![:)]

Snuppa vår nærmer seg 6 uker hun også.[;)] Vi hadde dåp forrige helg og navnet ble Mari![:D]
Vi pusser fremdeles opp, og endelig kan jeg bidra litt, innimellom amminga ihvertfall!![8D]
Vi har vært heldige med ei som sover opptil 6-7 timer i strekk da.. *Bank i bordet* Tror hele tida at det er en drøm som jeg plutselig skal våkne fra..[8D] For godt til å være sant??[:D]

Gleder meg til bilderas!!!

Hei. kjekt at du enda har litt tid til oss[:)] Vil nok bli mere tid til overs når lillebror blir litt eldre.

Tror ikke det er så mye nytt fra denne fronten[:)]

*grøssninger* JEG SKREV NETTOPP EN TRÅD TIL DEG!!!! [:D][:D][:D]

Godt at ting faller sakte med sikkert på plass! [;)] Det er ikke barebare med babyer! [;)]

heeeeeei, koselig å se deg!

her er d mas og tjas, nettopp ferdig m praksis og jeg skal nå begynne med innspurten av året, jippi! For tiden er jeg syk, enda en jippi...
men i løpet av kvelden har jeg kvina litt til, så beynner å se lyst på livet igje [:)] hehe,ikke fult så dramatisk da...

gleder meg masse til bilderas...[:)]

Heil snuppa!!

SÅ gøy å høre fra dere [:)] Her i huset går det supert. Snart jul, så er det snart sommer igjen [:D] Tiden går alt for fort!!!

Koselig at du titter innom og oppdaterer oss[:)]
Her går alt bra, er endelig snart ferdig med påbygg og oppussing av huset[:)]

godt at du kommer innom og gir oss en oppdatering! Vi er jo en sånn nysgjerrig gjeng, og håper at dere har det bra =)

her i gården er det mye å gjøre, samtidig som at veldig lite blir gjort, fordi jeg er så lat og demotivert for tiden. Jeg har bestemt meg for å slutte på skolen, for jeg vil ikke bli lærer likevel.

Back
Topp