Hallo alle sammen!

yolo

Forelsket i forumet
Går det bra med alle her inne??
Kan eg få ein oppdatering kanskje? [:)]
Er sååå dårlig på vere her inne, har alt for masse å henge fingrane i alltid..

Alt er fint med oss. Karelius drikk berre pupp no, etter 3 mnd med pumping og slit klarte vi endelig å få det til [:D]
Var på kontroll på tirsdag, 4 mnd kontroll, og han var 8070 gram og 64 cm. Ein godklump! [:D]

Han er ein fantastisk snill, blid og fornøyd gut - og søstra er enda ikkje det minste sjalu og har meir og meir glede av han. Han får stjerner i augene når han ser ho, og latteren sit laust når ho tullar med han. Ingenting kan måle seg med søskenkjærleik - det er vertfall sikkert [:)]
Ronja er som sagt kjempe snill, og i tillegg flink og forståelsesfull, men sjølvsagt har vi våre kampar her i hus og - og eg ser vel att meg sjølv som barn. Rasande sint, tramping og skriking - for så å bli like blid att etter 2 minutt. Så sjølv om det blir ein dl kjefting av og til, og det ofte kan bli høglytt, så er det heldigvis fort over [:D]

Ellers er det hage og hus i fokus - gledar oss til å bli ferdige med uteområdet vårt [:D]

Håpar alt står bra til med alle her inne!! Har ikkje gløymt dykk!

Klem! [:)]

Hei og hå.

Ikke noe spennende på denne fronten, og jeg er ikke så flink til å komme meg hit jeg heller. Men flinkere i perioder hvor jeg ikke er så sliten.

her nærmer Mari seg 1 år, og det er helt utrolig hvor fort tida har flydd. Vilt. Måtte le av store gutten din. Mari veide nettopp 8450 gram og var 74 cm. Så hun er ikke så langt unna på vekten, hehe. Maja er ei snill storesøster. Hun elsker å leke med Mari, og der har masse glede av hverandre allerede. "mamma, kan jeg leke litt med Mari?" kommer stadig som spørsmål. Flott.

Ellers jobber jeg to dager i uka, og skal begynne for fullt bare såvidt før sommerferien starter. Det klager jeg ikke på[;)].

Kos deg med de to skjønningene dine så lenge, og så snakkes vi!

Du er ikke glemt heller!! Koselig å høre om Ronja og Karelius - skal si han vokser ja, da må vi vel anta at han trives. Koselig med stolt og glad storesøster (og de trass-greiene er nok ikke hun alene om)

Her har August blitt 6 måneder, han var nesten sju kilo på kontrollen i forrige uke, så han har blitt god og rund. Johanna er superstolt, og koser han nesten til døde - han har nok begynt å venne seg til det da, for i det siste har han begynt å glise stort når han ser henne.

Vi gleder oss også veldig til sommer - spesielt fordi det betyr at vi forhåpentligvis er igang med husbygging. Før det skal vi en tur til Spania, og det gleder vi oss veldig til!

Så koselig å høyre fra dykk, monicabebe og lenemor [:)]

Monicabebe: Herlig at Mari og Maja er så gode venner, deilig når det er slik [:)]
Har Mari fått barnehageplass fra høsten av da eller? Flott at du får vente litt med å jobbe fullt, vil tru de er travelt å vere i jobb med 2 små.

Lenemor: Godt å høyre at du ikkje har gløymt meg [:D]
Herlig at August er god og rund blitt han og! Titter innom facebook av og til for å beundre bildene dine og sjekke om det er lagt ut nye bilder - ein nydeleg familie du har! Kan sjå at Johanna har stor omsorg for broren, godjenta [:)]

Tenk så flott å få bygge hus - kjempe spennande!! [:D]

ORIGINAL: GullaSinMamma

Så koselig å høyre fra dykk, monicabebe og lenemor [:)]

Monicabebe: Herlig at Mari og Maja er så gode venner, deilig når det er slik [:)]
Har Mari fått barnehageplass fra høsten av da eller? Flott at du får vente litt med å jobbe fullt, vil tru de er travelt å vere i jobb med 2 små.

Lenemor: Godt å høyre at du ikkje har gløymt meg [:D]
Herlig at August er god og rund blitt han og! Titter innom facebook av og til for å beundre bildene dine og sjekke om det er lagt ut nye bilder - ein nydeleg familie du har! Kan sjå at Johanna har stor omsorg for broren, godjenta [:)]

Tenk så flott å få bygge hus - kjempe spennande!! [:D]

Så koselig - jeg legger ut bilder med jevne mellomrom - må nesten det så all familie på østlandet kan følge med - og våre gode venner selvsagt. Jeg er jo og kikker på din vakre familie også - herlig!!

Blir spennende å bygge hus ja - vi gleder oss veldig!

Yey!!! Hurra for puppingen! [:D]

Helt enig.. det er så fantastisk med søskenkjærlighet!!

så koselig å lese om deg og gulla dine.. [:)][:)][:)]

her går det helt strålende.. malin er superstolt av lillesøstra si som snart blir ett år.. hvor er året blitt av.. vekt og lengde aner jeg ikke[8D] menhun er glad i mat, og det syns[8D]

Back
Topp