Hallo alle juni damer:-)

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Hvordan er formen deres så langt? Her går det overraskende bra. Bare litt trøttere enn vanlig, men ikke noe mer. Syns det er bra og:-) Har jo seff klart å dratt på meg ørebetennelse, men det er jo noe som går over. Like rask og blid:-):-) Har kommet såpass langt som 6+2, og gleder meg til de magiske 12uker:-) For da kan vi fortelle det til alle:-):-):-):-) Ønsker alle en fin lørdag og god helg:-) Klemmer fra meg:-)

her er alt kjempe  bra :)
lite symptomer her.... men kommer kanskje? hehe
mine symptomer: stikker i magen når jeg f.eks hoster, mye matlyst det er vel egentlig det :)
synes tida står litt stille, venter på tidli UL 12nov, gleder meg helt syyykt :)

ønsker deg og en fin lørdag :))

Takk. Og lykke til på ul :-):-)

Noen små symptomer som ømhet, tretthet, halsbrann og hormonell men det hører jo med og er så absolutt verdt det. Gleder meg også veldig til uke 12 hvor ting er litt tryggere og den risikable perioden er over:) Da kan man virkelig bare nyyyte livet som gravid:) blir også spennende å finne ut kjønn etterhvert:D Lykketil jenter:D

Jeg har kommet over det verste igjen virker det som... men kjenner jeg blir uggen når jeg blir sliten.. og så er jeg trøtt og sliter skikkelig med matlysten... OG tårene sitter enda lettere enn de gjør ellers...og DA er det ille ;) hihi..

Back
Topp