Hallo alle flotte damer :)

lise_mor

Glad i forumet
Heisann hoppsann! :) sniker meg inn her sammen med dere. Har termin 22 november, og har tenkt masse på om jeg skulle ha funnet termingruppa mi her på BV. Men siden jeg hadde fult jobb, ei prinsesse på 4 år og samboer så ble det liksom aldri tid til å sette meg ned - men nå er jeg sykmeldt, og ferdig med ferien så snuppa skal tilbake til bhg neste uke, så da har jeg tid til vanke her inne :)

Litt om meg selv, blir straks 26 år, har samboer å ei lita datter som nettopp ble 4 år :) bor i Namsos, jobber på Veso Vikan men er for tiden sykmeldt pga bekkene og migrene. Venter ei lita tulle til 22 november! Vi gleder oss!!! ❤❤

Håper å bli litt kjent med flere her inne, slik som jeg gjorde da jeg gikk med Sigrid! :) snakker fremdeles en god del med noen av termingruppa fra 2010 ☺ kjempe kosli!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Velkommen hit og gratulerer med ei lita jente i magen ! :D

Takk å takk! :D Kjikka litt på trådene å det er jammen mange fra bergen, lengre sør og tromsø her :) noen fra tr.heim da, blir vel det nærmeste Namsos :)

Gratulerer så mye og velkommen:D

Takk å takk! :D Kjikka litt på trådene å det er jammen mange fra bergen, lengre sør og tromsø her :) noen fra tr.heim da, blir vel det nærmeste Namsos :)

Hei og velkommen. Endelig flere fra Nord-Trøndelag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommen du er :) :) :)

Hei og velkommen. Endelig flere fra Nord-Trøndelag :-)

Ja er vi flere enn 2 fra Nord-Trøndelag? :p Har ikke fått med meg alle enda :p

Ja er vi flere enn 2 fra Nord-Trøndelag? :p Har ikke fått med meg alle enda :p

Er ei te fra Namsos på oversikten over fødested. Æ e aleina på Levanger sist æ sjekka..

Er ei te fra Namsos på oversikten over fødested. Æ e aleina på Levanger sist æ sjekka..

Aha! Ja da e vi heile 3 stk i alle fallj ;)

Heilt klart :)

Velkommen hit og gratulerer med jente i magen :) Jeg er også fra Namsos!

Back
Topp