Hallllllllooooooooooo jenter!

Myggeline

Elsker forumet
Jeg lever! Så vidt[;)]
Men jobber så sykt mye om dagen, at det er lite jeg har tid til å henge sammen med dere. Men jeg stortrives på jobben[:D]
I kveld har jeg påtvunget hvilekveld, for jeg begynner å bli rimelig forkjøla og sliten. Er nok kroppen som sier at den vil ha litt pause... Men da kan jeg jo være her sammen med dere[;)]

Lillemann stortrives fortsatt i bhg. Han har fått 4 jeksler så nå er vi oppe i 12 totalt. Satser på at det er en liten pause før neste tann er på tur!!
Vi har vært på 12 mnd kontroll og lille har blitt nesten 11 kg og 78,5 lang. Så nå ligger han midt på kurven.
Han har fortsatt ikke starta å gå, men står alene på gulvet. Kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig med det... Men det kommer vel om ikke så lenge[:)]

Nå skal jeg sitte her og kose meg med tråder resten av kvelden[;)]

Hei. Lenge siden nå ja. [:)] Vet hvordan du har det på jobb. Er i akkurat samme situasjon. Hvilket trinn har du?? Så fine mål Noah har da!!!!! [:D] Kos deg med en frikveld. Vel fortjent!!!

ORIGINAL: Spent og nervøs

Hei. Lenge siden nå ja. [:)] Vet hvordan du har det på jobb. Er i akkurat samme situasjon. Hvilket trinn har du?? Så fine mål Noah har da!!!!! [:D] Kos deg med en frikveld. Vel fortjent!!!
Så det ble ikke noe annet på deg? Har lurt litt på det skjønner du[;)] Har du fått ny klasse, eller har du fortsatt med den gamle?

Jeg har 1 klasse. Kjempegøy! De er en kjempefin gjeng[:D] Ja, i kveld var det godt med litt fri. Skal nyte det[:D] Kan jo ikke risikere å bli syk!

Holder fortsatt på å finne noe annet. Men planlegger å bli gravid igjen til sommeren så da overlever jeg å jobb halvannet år nå. Er kontaktlærer for en 2.klasse. Ikke tilfreds med det. Har alltid hatt storskolen. Gikk ut med 7.klasse før jeg gikk i permisjon. 

Så trist at du ikke er fornøyd da[&o]
Håper du klarer å finne noe annet som er mer tilfredsstillende!

Back
Topp