Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: babyensmamma
Hvorfor hadde hun ikke begge navnene fra begynnelsen?
Deilig når ting ordner seg! [:)]
ORIGINAL: eplemos
Aksel het kun mitt etternavn i begynnelsen. Sambo måtte skrive under farskapet 3 ganger før de endelig fikk det med seg. Og da fikk han lov å hete hans etternavn.
ORIGINAL: corner
Aksel het kun mitt etternavn i begynnelsen. Sambo måtte skrive under farskapet 3 ganger før de endelig fikk det med seg. Og da fikk han lov å hete hans etternavn.
Sambo skrev under farskapet 4 ganger. Den förste skrev han under på 5t etter födsel og en ny 2min för vi dro fra barsel. Begge gangene ble papiret rotet fra hun gikk inn i heisen og til hun gikk ut av den 1 etg opp.
Bra jobba til riksen..
Hun ble ikke registrert för etter flere mnd heller siden papirene var borte. Så i flere mnd eksisterte ikke eva-marie på papir..
GENIALT sted...
ORIGINAL: corner
Sambo skrev under farskapet 4 ganger. Den förste skrev han under på 5t etter födsel og en ny 2min för vi dro fra barsel. Begge gangene ble papiret rotet fra hun gikk inn i heisen og til hun gikk ut av den 1 etg opp.
Bra jobba til riksen..
Hun ble ikke registrert för etter flere mnd heller siden papirene var borte. Så i flere mnd eksisterte ikke eva-marie på papir..
GENIALT sted...
Aksel eksisterte, men det sto
mor: mitt navn
far: ukjent
Kunne fått mange penger eg for det [;)]