Halleluuujaaa

corner

Flørter med forumet
Da har endelig folkeregisteret fått ut fingeren og godkjent navneendringen til prinsessa vår,så nå har hun ENDELIG begges etternavn.
Den fingeren dems satt visst godt fast siden det har tatt 4mnd å legge til ett etternavn...

ORIGINAL: babyensmamma

Hvorfor hadde hun ikke begge navnene fra begynnelsen?

Deilig når ting ordner seg! [:)]

Sambo skulle egentlig bytte etternavn her i sverige og da skulle han ta navnet etter sin bestefar,men her får man kun ta navn etter foreldre og det fikk han ikke beskjed om för etter han hadde sökt 4-5 ganger. Så da måtte vi jo vente med å legge til hans nåvärende etternavn.

Aksel het kun mitt etternavn i begynnelsen. Sambo måtte skrive under farskapet 3 ganger før de endelig fikk det med seg. Og da fikk han lov å hete hans etternavn.

Skal si det tok sin tid gitt....bedre sent enn aldri. Godt det har ordnet seg for dere da [:)]

så bra at det ordnet seg[:)] her tok det ikke mange ukene før det ordnet seg[:)]

ORIGINAL: eplemos

Aksel het kun mitt etternavn i begynnelsen. Sambo måtte skrive under farskapet 3 ganger før de endelig fikk det med seg. Og da fikk han lov å hete hans etternavn.

Sambo skrev under farskapet 4 ganger. Den förste skrev han under på 5t etter födsel og en ny 2min för vi dro fra barsel. Begge gangene ble papiret rotet fra hun gikk inn i heisen og til hun gikk ut av den 1 etg opp.
Bra jobba til riksen..
Hun ble ikke registrert för etter flere mnd heller siden papirene var borte. Så i flere mnd eksisterte ikke eva-marie på papir..
GENIALT sted...

ORIGINAL: Sorland

Skal si det tok sin tid gitt....bedre sent enn aldri. Godt det har ordnet seg for dere da [:)]

Veldig glad for at hun har noe fra hans side også nå..

ORIGINAL: corner

Sambo skrev under farskapet 4 ganger. Den förste skrev han under på 5t etter födsel og en ny 2min för vi dro fra barsel. Begge gangene ble papiret rotet fra hun gikk inn i heisen og til hun gikk ut av den 1 etg opp.
Bra jobba til riksen..
Hun ble ikke registrert för etter flere mnd heller siden papirene var borte. Så i flere mnd eksisterte ikke eva-marie på papir..
GENIALT sted...

Aksel eksisterte, men det sto
mor: mitt navn
far: ukjent

Kunne fått mange penger eg for det [;)]

ORIGINAL: corner

Bra jobba til riksen..
GENIALT sted...

Aksel eksisterte, men det sto
mor: mitt navn
far: ukjent

Kunne fått mange penger eg for det [;)]

Sören også, at jeg ikke tenkte på det da... hehehe[8D]

Back
Topp