Halleluja :)

tvillingmamma24

Flørter med forumet
Fikk innvilget planlagt keisersnitt i dag :)
Meeeen, så fikk jeg da tilbud om sterilisering samtidig.. Jeg kjenner ingen som har gjort det, men er det noen her som kjenner noen? Tenker jo litt på komplikasjoner, smerter osv..

Mamma har gjort det. Merket veldig lite til det :) og når du først skal ha et KS så tror jeg ikke du vil merke så mye. Den operasjonen pleier jo å skje i kikkhulls operasjon :) jeg hadde ks i 2012 og den er vond nok til at du vil nok ikke merke så mye mer :p

Svigerinna mi gjorde det på keisersnitt nr 3, altså hennes siste keisersnitt, og det gikk kjempe fint :) hun merket ikke så mye til det mens det foregikk og tiden etterpå gikk også veldig greit ;)

Venninnda mi gjorde det etter nr 3
Hun merka ingenting til det.

Lykke til :)
Tenk nå har du en dato og forholde deg til.

Det ble keisersnitt med tvillingene også, nå er det jo "bare" 1, men kjenner en stor lettelse over å ha fått igjennom keisersnitt etter fødselshistorien med di :)
Jeg er helt ferdig med barn etter at lille snuppa kommer ut, så sterilisering er jo ikke helt utenkelig, og hvertfall ikke når dere skriver at det går så fint :)

Heldiggris :) jeg hadde tenkt å sterilisere meg om jeg fikk keisersnitt. Men det fikk jeg ikke, så da ble det ikke noe.

Back
Topp