Halleluja!

Hehe, fint man kan velge selv ;)

Det som irriterer meg litt med sånne innlegg er at de fleste er så svart/hvite. Hvis man ikke samsover eller ammer barnet i søvn så høres det ut som at man knapt gir barnet kjærlighet og at det i stedet gråter seg i søvn. Savner noen litt mer balanserte artikler :)

Hehe, fint man kan velge selv ;)

Det som irriterer meg litt med sånne innlegg er at de fleste er så svart/hvite. Hvis man ikke samsover eller ammer barnet i søvn så høres det ut som at man knapt gir barnet kjærlighet og at det i stedet gråter seg i søvn. Savner noen litt mer balanserte artikler :)
Hihi, ja det har du rett i. Godt man kan gjøre det som passer en best ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Liker :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Flott innlegg:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Herlig :-D var sånn vi gjorde det sist, slal samsove denne gangen å! Kunne ønske frøkna roa seg hos oss nå, men bare herjing om dagen ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Løfter denne inn i hjertet mitt <3 trengte virkelig å lese dette nå altså. Snupp våkner ofte på kveld /natt for kos, og tilome pupp, sikkert behov for mer kos nå etter barnehage start. Og jeg er så Lei å høre at jeg ikke skal gjøre det, og at det ikke er bra for henne. Fordi selv føler jeg det er akkurat det hun behøver, veldig godt å vite jeg får støtte av forskning at dette er Bra :-) phu, takk klatremusa :-)

Løfter denne inn i hjertet mitt <3 trengte virkelig å lese dette nå altså. Snupp våkner ofte på kveld /natt for kos, og tilome pupp, sikkert behov for mer kos nå etter barnehage start. Og jeg er så Lei å høre at jeg ikke skal gjøre det, og at det ikke er bra for henne. Fordi selv føler jeg det er akkurat det hun behøver, veldig godt å vite jeg får støtte av forskning at dette er Bra :-) phu, takk klatremusa :-)
Tenkte på deg når jeg kom over det skjønner du ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Mye fint her:) Men det stikker jo litt når man faktisk ikke kunne amme. Det var ikke noe jeg valgte. Vi samsov vel og merke da, og han fikk flaske v/behov og ikke etter skjema:) Det bare irriterer meg litt at de formulerer seg som om at alle har et valg når det kommer til amming....Håper av hele mitt hjerte jeg kan amme nestemann så jeg slipper å ha dårlig samvittighet resten av livet:P

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Mye fint her:) Men det stikker jo litt når man faktisk ikke kunne amme. Det var ikke noe jeg valgte. Vi samsov vel og merke da, og han fikk flaske v/behov og ikke etter skjema:) Det bare irriterer meg litt at de formulerer seg som om at alle har et valg når det kommer til amming....Håper av hele mitt hjerte jeg kan amme nestemann så jeg slipper å ha dårlig samvittighet resten av livet:p

ja det kan jeg være enig i, at det er mye fokus på ammingen, og det er jo ikke alltid det går, og det er dumt å gi andre dårlig samvittighet for det.
satser på at det går bedre med neste, da vet du jo fra nå at skulle det bli krøll fra starten av så sjekker du nakke og bekken og sånn med en gang sånn at dere får orden på det ;) Så dårlig samvittighet skal du ikke ha for det, så flott gutt som dere har ;)

ja det kan jeg være enig i, at det er mye fokus på ammingen, og det er jo ikke alltid det går, og det er dumt å gi andre dårlig samvittighet for det.
satser på at det går bedre med neste, da vet du jo fra nå at skulle det bli krøll fra starten av så sjekker du nakke og bekken og sånn med en gang sånn at dere får orden på det ;) Så dårlig samvittighet skal du ikke ha for det, så flott gutt som dere har ;)
Hihi, takk:) Ja, vet jo mer hva jeg skal fange opp neste gang ift evt låsninger:) Jeg tror gutten vår har fått en sin dose nærhet og kjærlighet til tross for at han ikke ble ammet. Jeg er nok like mye lei meg fordi JEG ikke fikk oppleve den nærheten og gleden ved amming, som at han ikke fikk det..:)

Hihi, takk:) Ja, vet jo mer hva jeg skal fange opp neste gang ift evt låsninger:) Jeg tror gutten vår har fått en sin dose nærhet og kjærlighet til tross for at han ikke ble ammet. Jeg er nok like mye lei meg fordi JEG ikke fikk oppleve den nærheten og gleden ved amming, som at han ikke fikk det..:)

ja, det er hos oss det ligger, ikke hos ungene, for de vet jo ikke om annet ;)

Back
Topp