halleluja =)

"Lønneberget"

Elsker forumet
Emil har pleid og ikke ville sove på kvelden før ca 2030.... har jeg lagt han før har det bare blitt grin!!!!

Men lure meg , holdt han våken fra siste duppen han har pleid å ha rundt 4 -5 ... ( skulle ha tenkt på det for lenge siden)

Stakkars gutten var helt skutt når han fikk pupp kl 18... sovnet!!!! ved pupp nr 2... gikk for å skifte pysj , da
kviknet han litt til... så fikk han grøt... og kl 19 15 sov han søtt.....

såå deilig=) enda mere kveld til meg=)
sier meg for mannfolket mitt melder seg ikke frivillig til ting ;)
men jeg klager ikke.. koser meg jeg =)

Ja det gjorde susen her også når vi droppa den siste kvilen [:D]
Deilig med kveld....
Sambo jobber sååå masse for tiden, så jeg også nyter å få litt kveld...
Kjenner jeg blir mer sliten nå, hun krever ganske masse etterhvert [;)] Hehe....
*ganskekravstoredihersmå* [:D]

så enig så enig =)

ORIGINAL: mammamilla

Amen [:D]

price the lord.. priese.. ehh... engelsk kunnskaper..?
lar den ligge jeg ;)

ORIGINAL: #Åsen#

ORIGINAL: mammamilla

Amen [:D]

price the lord.. priese.. ehh... engelsk kunnskaper..?
lar den ligge jeg ;)

Haha [:D]

Herlig! [:D]

Vi har kommet helt ut av rytmen nå når vi er ute å reiser, så snuppa har ikke kommet seg i seng før 2230, 2200 og 2130 (fra å være kjempeflink å legge seg punktlig kl 2100 hjemme)

De to siste dagene har vi lagt litt om og droppet den seine "ettermiddagsluren i seks-halvsju-tia, og plutselig ser døgnet slik ut:
dag 1: våknet ca kl 0700 (slumrer i senga til 0730), sovet fra 9-10 og 12-15 for så å legge seg kl 1930. (våknet hver time i løpet av kvelden for å få pupp, og var skikkelig urolig i halvtre tia i natt, men pytt!)
dag 2: våknet ca kl 0700 (slumrer i senga til 0730), sovet fra 10-1045 og 12-14.40, og la seg nå en gang mellom 1930 og 2000

Begynner å nærme seg noe jeg kan like da ja! [:D] Så spørs det bare hva som skjer når vi skal reise hjem igjen med seinflyet kl ni på kvelden... huff...

Hvordan er egentlig døgnene til dere andre er nå?

Deilig da [:D]

Back
Topp