Halleluja!! Host og hark..

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Flere som har blitt syke nå på slutten?

Startet som tett nese og vond hals.
Nå: Bronkitt!!!

Hoster meg ihjel :( :(

Har låge i 11 dager ! Med hoste, feber, snue og sår hals! Idag var eg så forbanna lei at eg gikk på trening! Håper på posetivt utslag når eg står opp imorgen!

Uff det er så slitsomt. :( håper det blir bedre til fødsel i allefall!
Gooood bedring til deg også :) ( som har holdt ut med det i 11 dager)

Jeg var skikkelig dårlig for et par uker siden. Var skikkelig forskjøla/infuilensa i over to uker. Virker som om det er mange her inne som er dårlige før termin, kanskje det er vanlig?
I allefall, masse god bedring :)<3

Vært godt sylta, men e berre bittelitt snufsen no :p

Jeg ble skikkelig forkjøla etter fødselen.
Noen som kam gjette hva som er spesielt festlig med å nyse og hoste etter fødsel?! :P :D

Det er jo tiden for det nå også.. Kanskje man har litt dårligere immunforsvar?!
Håper for gudsskyld at dette går over fort..
:) god bedring damer :)

Welcome to the Circus...:/ Riktig god bedring til deg og alle dere andre også! Dette er litt urettferdig synes jeg...

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Har begynt å hoste jeg nå, trodde jeg skulle hoste opp nyrene istad. Håper hostinga driver ut ungen xD

Har vore forkjøla siste halvanna veka.. I dag tok eg "egenmelding" frå sjukmeldinga og har sove 10 timar natt og 6 timar dag/kveld.. Kan virke som om det har gjort susen litt! Men var nok på bedringens vei i utgangspunktet. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fremdeles litt hoste og rennende nese, men heldigvis på bedringens vei nå! Kroppen føles fin og det jeg var alvorlig bekymra for kunne være bronkitt, ser ut til å lege seg helt fint. Bare litt lettere rusk nede i bronkiene nå :) Phew! 3 dager til termin, så er lykkelig for at pusteorganene mine er velfungerende igjen. Vil få bruk for dem lissom ;)
Håper virkelig dere andre damer har blitt friske, eller i det minste er på bedringens vei! :) Og til de av dere som ikke er det: Plei kroppen og riktig god bedring :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Var forkjøla ca 2 uker før lillegutt kom ;) Vanlig å bli forkjølet/syk på slutten. Kroppen som tvinger deg til å slappe av :)

Mannen hadde halsbetendelse, så trur nok han smitta meg. Er endelig på bedringens vei så håper å vere frisk til fødselen :)

Back
Topp