Hallais kommende mødre :)

Tina1988

Elsker forumet
Får ikke vært så mye på PC i helgene, og i ukedagene har jeg ikke PC fåreløpig (Har ødelagt laderen, så sambo har me sin jobbPC så vi kan fikse regninger o.l hvertfall)

Har det skjedd noe nytt denne uken? Noen som har vært på tidlig UL? Noen funnet ut kjønn allerede? Kommet noen nye? Er den andre enn meg som jobber gradert?(jobber 60%)

Ååå når det gjelder Ultralyd datoene, så er dem endelig oppdatert, har jeg glemt noen som har skrevet seg opp, så beklager jeg det. Og gjerne skriv en inboksmelding om så er :)

Hei-hei! Kunne nok tenkt meg å jobbet gradert jeg også, eeeeer så sliten! Jobber turnus, og har vært hjemme alene 10 dager nå pga at sambo er innlagt på sykehus...... Slitsomt å være 100% mamma, 100% miljøterapeut, 100% "sykepleier", og trøtt gravid! Må være kjipt å være uten pc! Er avhengig jeg! He-he! Har ikke fått time til ordinær UL enda.... Synes det tar tiiiiid!!! Håper du får orden på pc-trøblete, så du får holdt deg oppdatert her inne! ;o) (iPad en skjønner tydeligvis ikke når jeg vil ha mellomrom ser jeg!)

He he! Har en galaxsy tab, altså samung nettbrett. Men klarer ikke gå på nettet med den. tror jeg er for forelsket i PC'en min :P Ellers har jeg jo facebook der jeg får dekket det størstebehovet. Har ei gruppe der me forje termingruppa mi. Gøøy :)

Huff, hørtes tungt ut å være 300% i "arbeid" og 100% gravid i tillegg. Syns det er tungt nok å være mamma til en AKTIV 11mnd gammel jente som har vært syk de 2 siste ukene. Så nattesøvn hvet jeg ikke lenger hva er. Jeg jobber kunn 60%(3dager i uken) pga jeg sliter med bekkenet + er superduper trøtt. Legger meg type halv9-9 hver eneste kveld. Er ikke slik det skal vær. Hvet ikke lenger hva kjærestetid er :P

HELDIGVIS står foreldrene hans og min mor med åpne armer, tilbyr meg å hjelpe med ting om det blir for mye. Vil ikke begynne å spør om hjelp til ting allerede i uke 16.
Håper alt er bra med mannen din og at han kommer seg snart!
(Det er ingen skam å jobbe gradert :)

Heisann! Du, jeg ser du har galaxy tab`en... Jeg får ikke til å lage avsnitt når jeg skriver her inne! Vet du hvordan jeg gjør det? Jeg trykker på enter å det blir avsnitt når jeg skriver, men ikke etter jeg har postet det? Det er sååå irriterende, for jeg føler alt blir så rotete :-p

Hei. Så kjedelig å ikke ha pc, utrolig hvor avhengig man kan bli av den gitt.. Får håpe det ordner seg snart så du får tilgang til nett igjen da. ;)

Jeg jobber og gradert, jobber 50% og det har jeg gjort siden uke 8 eller noe tror jeg. Jobber da halve dager, så jeg er tidlig på jobb og kan gå hjem ved 11-12 tiden og slappe av litt før lillemann kommer hjem fra bhg. Kjenner det passer meg veldig bra, for da har ejg litt overskudd til han når han kommer hjem. Hadde samtale med sjefen og en til fra nav eller noe, og de sa at fungerte det for meg så kunne jeg fortsette sånn. Sjefen ville heller ha meg på jobb 50% gjennom hele svangerksapet enn at jeg plutselig skal bli helt borte. ;) Så vi satser på at det fortsetter sånn.

Back
Topp