Hallåå hallåå!

yolo

Forelsket i forumet
Lenge sidan eg har oppdatert. Men eg er inne og les av og til, og prøver å henge med.

Er aleine 3 veker no, og det er jo litt travelt. Lit ekstra travelt sidan eg driv med behandling for tida. Kiropraktor som manipulerer og stikk nåler, og fysio som hjelp med trening og forebygging. Har betennelse og knutar i musklar i rygg, nakke, skuldrar, armar, sete.. Hatt ein dårlig periode sidan i vår, så godt å få i gang behandling og opplegg, men jammen er det tøft for kroppen og. Blir jo heeeilt utslitt. Men, MÅ jo om eg skal oppnå resultat og bli bedre [:D] Og etterkvart klare å trene litt meir "vanleg" [:)]

Ellers gledar me oss veldig til me får heim pappa om ei veke. Skal både ein tur til Bergen og ein tur til Hamar denne friperioden han skal ha, gledar oss [:)]
Så ser eg fram til at det blir masse tv og telys, og ein god armkrok når hausten kjem snikande - eg elskar haustkveldane :D

Karelius er 9 mnd blitt, krabbar rundt overalt, seier mamma, pappa, mmmm, a bøøø og hehei. Han er ein utruleg snill gut, alltid vore ein roleg, tålmodig og blid liten tass. MEN han held meg vaken om natta for tiden, og det er ikkje så morro.. [8D]
Ronja er ei meget aktiv jente. Ho dansar, klatrar, spring og utforskar heile dagen.
Dansing og klatring er spesielt interessant. Ho skal begynne å danse med kulturskulen på onsdag - blir spennande [:D]

Håpar alle har det bra her inne! [:)]

Koselig med oppdateringene dine - håper du får tid til å være her litt mer etter hvert, vi savner deg vet du

Håper behandlingene dine er effektive nå, så du snart føler deg bedre... det er forferdelig å gå sånn, og når man i tillegg har to barn som krever sitt så blir man ikke mindre sliten!

Dans er noe frøkna her er veldig glad i også - drømmen er å begynne på ballettskolen, men der er det seksårsgrense. Har funnet nå at et av bedehusene her arrangerer ballett for fire- og femåringer også, og sendt påmelding, men ikke fått noen tilbakemelding... om hun kommer med der er det dans annenhver tirsdag - det høres overkommelig ut

Karelius er jo kjempeflink allerede, det er en morsom tid når de begynner å utforske litt mer, og prøve seg på å kommunisere. August er ikke så interessert i å prate - det går i s- og t-lyder, men han sier heia, natt, adda (Johanna) og ja og nei (sistnevnte har ingen betydning for han, det er bare noe han sier). Mamma og pappa sa han tidligere, men nå er det sjelden han bryr seg med det... mer opptatt av å bruke kroppen enn munnen han, og går selv, og utforsker ALT!

ORIGINAL: lenemor

Koselig med oppdateringene dine - håper du får tid til å være her litt mer etter hvert, vi savner deg vet du

Håper behandlingene dine er effektive nå, så du snart føler deg bedre... det er forferdelig å gå sånn, og når man i tillegg har to barn som krever sitt så blir man ikke mindre sliten!

Dans er noe frøkna her er veldig glad i også - drømmen er å begynne på ballettskolen, men der er det seksårsgrense. Har funnet nå at et av bedehusene her arrangerer ballett for fire- og femåringer også, og sendt påmelding, men ikke fått noen tilbakemelding... om hun kommer med der er det dans annenhver tirsdag - det høres overkommelig ut

Karelius er jo kjempeflink allerede, det er en morsom tid når de begynner å utforske litt mer, og prøve seg på å kommunisere. August er ikke så interessert i å prate - det går i s- og t-lyder, men han sier heia, natt, adda (Johanna) og ja og nei (sistnevnte har ingen betydning for han, det er bare noe han sier). Mamma og pappa sa han tidligere, men nå er det sjelden han bryr seg med det... mer opptatt av å bruke kroppen enn munnen han, og går selv, og utforsker ALT!

Du er vel god, lenemor. Savner deg og damene her inne og, lovar heile tida at eg skal bli flinkare.. men..[8D]

Er ballett ho skal på. Var på møte på onsdag, og jenten som skal ha det var veldig kjekke og voksne. 18 år, går på idrettslinja og har dansa ballett sidan dei var 5. Dei kom til å bruke ein del anna dans og, ikkje fokusere fullt på ballett, og det er eg glad for. Det viktigaste er jo at dei fårbevege seg til musikk og få kjenne rytme i kroppen.

Håpar Johanna får bli med bedehuset sitt opplegg [:)]

August er jo skikkelig sprek da. Går allerede, og han var jo litt tidlig født og, så enda meir imponerande da syns eg [:D]

Back
Topp