Halebeinssmerter

Desember2021-

Andre møte med forumet
Hei! Etter fødsel fikk jeg veldig vondt i halebeinet, og sliter fortsatt mye med det etter 1 mnd. Jeg klarer ikke å sitte i den stillingen jeg ønsker og får vondt når jeg står opp. Har noen av dere opplevd det samme? Hvor lang tid tar det før det blir helt bra igjen? Er så vanskelig når jeg i tillegg hadde mange dype rifter som også gjør fortsatt vondt begynne å bli lei av å ikke få til ting som før
 
Hei ❤ off stakkars deg, det kan nok ikkje vera lett ❤ har dessverre ingen erfaring, men vil tipsa deg om å skrive på det generelle forumet, for veit eg har lest om fleire før som har hatt samme problem, så då er sjansen større for at du får nokre gode tips og råd ❤
 
Hei! Etter fødsel fikk jeg veldig vondt i halebeinet, og sliter fortsatt mye med det etter 1 mnd. Jeg klarer ikke å sitte i den stillingen jeg ønsker og får vondt når jeg står opp. Har noen av dere opplevd det samme? Hvor lang tid tar det før det blir helt bra igjen? Er så vanskelig når jeg i tillegg hadde mange dype rifter som også gjør fortsatt vondt begynne å bli lei av å ikke få til ting som før
Masse god bedring! Det høres ikke godt ut ♥️
 
Jeg fikk sykt vondt i bekken og halebein etter fødsel, så gale (og ds var jeg sykemeldt med bekkenløsning siden uke 26, så det sier sitt)
Bestilte time til kiropraktor på dag 3 etter fødsel og var der på dag 4 :p
Skeivt bekken og halebeinet pekte utover (vanlig om du har født på ryggen)
Hatt to behandlinger bare og et omtrent helt bra :)
(Sniker fra januar)
 
Jeg fikk sykt vondt i bekken og halebein etter fødsel, så gale (og ds var jeg sykemeldt med bekkenløsning siden uke 26, så det sier sitt)
Bestilte time til kiropraktor på dag 3 etter fødsel og var der på dag 4 :p
Skeivt bekken og halebeinet pekte utover (vanlig om du har født på ryggen)
Hatt to behandlinger bare og et omtrent helt bra :)
(Sniker fra januar)
Tenkte å snakke med fastlege på 6 ukers kontroll nå, men sikkert ikke noe de kan gjør:) må nesten bestille time til kiropraktor for å prøve! Er så lei av smertene
 
Back
Topp