Halebeinsmerter

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Har slitt med smerter i halebeinet siden februar, og det blir bare verre og verre.
Burde jeg gå til kiropraktor eller fysioterapeut for å prøve å få fikset det?

Mistenker du brudd? Legen kan sjekke om det er brudd. Ble litt overrasket da hun gikk inn bak og dyttet på halebeinet. Må innrømme at jeg ble nokså brudd når jeg forsto hva hun skulle, men det gikk fint. Hun sa det var løsere enn det skulle være og mistenkte brudd. Ble bedre etterpå og viste ikke brudd på røntgen, men noe rart må det ha vært. Slet med å reise meg i halvannet år etter jeg fikk minste sønnen. Det var en rask fødsel så kunne være at halebeinet fikk en trøkk da.

Mistenker du brudd? Legen kan sjekke om det er brudd. Ble litt overrasket da hun gikk inn bak og dyttet på halebeinet. Må innrømme at jeg ble nokså brudd når jeg forsto hva hun skulle, men det gikk fint. Hun sa det var løsere enn det skulle være og mistenkte brudd. Ble bedre etterpå og viste ikke brudd på røntgen, men noe rart må det ha vært. Slet med å reise meg i halvannet år etter jeg fikk minste sønnen. Det var en rask fødsel så kunne være at halebeinet fikk en trøkk da.
Nei, mistenker egentlig ikke det. Jeg datt ikke på halebeinet eller noe, det begynte bare helt ut av det blå å gradvis gjøre vondt :confused005
Husker jeg i februar tenkte det var greit å bare notere ned sånn ca når det begynte å gjøre vondt, i tilfelle det ble langvarig. Noe det jo ble, siden jeg har hatt smertene i et halvt år nå :happy090
I februar var det 1 år og 2 mnd siden sist fødsel, så den har nok ikke gjort det hos meg.

Back
Topp