Halebeinet

Fjelljenta

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Juligull2021
Er det noen av dere som sliter med halebeinet? Jeg har problem med å sitte vanlig, da spesielt på harde stoler.. Går fint i sofa og myke møbler, og dersom jeg "ligger" litt :p andre som har det slik eller har hatt det slik? Tenker hele tiden at jeg må bestille time hos kiropraktor, men det går i glemmeboken heeile tiden!
 
Halebeinet mitt fikk seg en skikkelig trøkk under fødselen så jeg klarte ikke sitte de første ukene etter fødsel, brukte badering lenge. Nå er det så å si bra, men kjenner det om jeg er med eldstemann i akebakken
 
Får selv veldig vondt i halebeinet når jeg sitter på harde møbler, må alltid bytte stilling når jeg sitter på type spisestuestoler. Folk må jo tro eg ikkje klare å sitte i ro :p men men, det hjelpe jo :)
 
jeg var med kiropraktor :) Siden det begynte rundt 7mnd ut i svangerskapet var det mulig å fikse, veldig stram muskulatur rundt som gjorde at halebeinet gikk innover. Så anbefaler å gå til behandling! Det var desverre verre å fikse dersom det kom rundt fødsel, men er jo verdt ett forsøk :) Jeg er mye bedre allerede.
 
Back
Topp