Luskeliten
Flørter med forumet
Er det flere som har problemer med halebeinet? Har vondt både når jeg sitter og ligger . Ikke sett at andre klager over der her inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har store plager med halebeinet, men det hadde jeg også før jeg ble gravid...lurer på om det kan ha skjedd noe i forbindelse med forrige svangerskap/fødsel.....+ noe redusert vekt!!!
Min svigerinne knakk halebeinet under sin første fødsel, og det tok en stund før de fant ut at det hadde skjedd, siden hun var førstegangs og trodde hun skulle ha så vondt etter fødsel! Så det kan jo hende noe sånnt hendte med deg også ?
Sniker litt her jeg. Vondt i halebeinet kan tyde på bekkenlåsning. Få det sjekket av f.eks. kiropraktor. Mitt halebein ble bristet eller knekt ved første fødsel, hadde jæ... vondt oppi rompa under fødsel. Ingen som forklarte meg hvorfor jeg hadde vondt der. Men fant det ut i ettertid siden jeg hadde vondt i halebeinet i over 7 mndr etter fødsel.
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app