Halebeinet

Søtnos*

Glad i forumet
Der har jeg fått vondt... Og det går ut i høyre rompeball Au au sier jeg..
Flere som har vondt der? Det må jo være noe bekkenløsning...

Samme her! Også lager hofta mi en "knekke" lyd.. Kjempevondt i halebenet og hoften, også får jeg støt som går ut i beina på en måte.. AUA!!! Er bekkenløsning her hvertfall..

mammatil2prinsesser skrev:
Samme her! Også lager hofta mi en "knekke" lyd.. Kjempevondt i halebenet og hoften, også får jeg støt som går ut i beina på en måte.. AUA!!! Er bekkenløsning her hvertfall..

Var det jeg tenkte, sleit med det sist også. Men da fikk jeg vondt foran

Samme her ja! Vondt i halebeinet.. Stråler der ifra og opp til korsryggen når jeg setter meg for raskt ned.. Kjenner det i venstre fot når jeg har sittet mye jeg også! Satser på at det ikke blir værre.. Overlever enda =)

Har skikkelig au-au i venstre rompeballe hehe. Hvis jeg bøyer meg, er det som noen stikker en kniv inn i rompa mi når jeg reiser meg opp. Har jeg vært litt mer aktiv enn vanlig, kjenner jeg det også når jeg går og står. Holdt seg på et "greit" nivå til nå, så håper ikke det utikler seg mer.

*LC* skrev:
Har skikkelig au-au i venstre rompeballe hehe. Hvis jeg bøyer meg, er det som noen stikker en kniv inn i rompa mi når jeg reiser meg opp. Har jeg vært litt mer aktiv enn vanlig, kjenner jeg det også når jeg går og står. Holdt seg på et "greit" nivå til nå, så håper ikke det utikler seg mer.

Akkurat slik har jeg det også. Kjennes ut som en gedigen muskelknute når jeg prøver å "massere" litt. Skikkelig vondt. Etter hektiske vakter på jobb med mye gåing så kommer det snikende, så da kommer "gamlemor" nedover gangen vaggende som en pingvin :p Sikkert ett nydelig syn for de som ikke vet enda :p haha 

Back
Topp