Halebeinet miiiitt...

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
SMERTE!

Jeg var på innflytningsfest igår, koste meg og greier..Våknet idag og kjente det murret i halebenet (som jeg datt og slo for 4 mnder siden), og utover dagen har det blitt verre.... Og verre.... Og VERRE! På ettermiddagen/kvelden har jeg brukt laaang tid hver gang jeg skal reise meg opp, og nå er det såvidt jeg greier å reise meg opp i det hele tatt!..

Kan det være at jeg, den gang da jeg falt og slo meg,brakk halebeinet, og at det har grodd feil eller noe? Eller er dette noe jeg bare må venne meg til?..

Jeg gikk ikke i høye hæler igår for vi var inne hele kvelden, jeg var ute på terrassen et par ganger, men jeg falt IKKE, var ikke så beruset at jeg hadde glemt det

Me no doctorwoman 

Men det hørtes jo uansett ikke mye godt ut!!! Jeg bristet halebeinet under fødselen og har bristet det flere ganger før, så det å ha vondt der vet jeg relativt nok om.. 
Så du har min sympati i alle fall!!! 

Ville tatt det med legen eg, høres ikkje så godt ut nei....

Men briste halebein med fødsel?? Eller som meg, få prolaps undervegs... Kvifor går det ann?? Trudde damer skulle være laget for fødsel eg?

Kan ha knukket og grodd skjevt ja..
Jeg datt selv for mange år siden og skamslo halebeinet..
Spurte nettopp legen om dette pga jeg ikke kan ligge på rygg på gulvet uten å vri meg i smerte..
Da sa han at det kan ha vært brukket og grodd skjevt , men di gjør ingenting med det så fremt det ikke er helt ekstremt..
Før fjerna di halebenet , men det er for risikabelt med tanke på komplikasjoner og smerter i etterkant ettersom jeg forsto.. så di har slutta med det.
Men du kan jo høre med legen om det ikke skulle bli bedre , en kan ikke leve med smerter resten av livet , så noe må vel kunne gjøres...
Tenkte jeg skulle se det an til jeg har gått ned i vekt og evt ta det opp igjen da om det ikke har blitt bedre hos meg ihvertfall...

Håper du blir bedre i halebenet snart...
Stor klem

Du har ikke satt deg ned på et armlen på en sofa eller stol da ? eller fått noen på fanget ? 
Men blir jo ofte litt mere bomsete når man kanskje har fått litt alkohol i blode og da setter man seg gjerne litt rungt ned om du skjønner. 

Har man skadet halebeinet en gang, så gjør det ofte vondt til tider. Men ikke såååå vondt ? 

Hei! Halebeinssmerte kan av og til være forbundet med leddlåsninger i bekkenleddene/ileosakralleddene. Har du kjent om det er verre på en av sidene, høyre eller venstre? Kan jo være verdt å få det undersøkt hos en kiropraktor, da det i mange tilfeller kan ha en umiddelbar effekt på slike nedre rygg/bekkenleddslåsninger; verdt et forsøk hvis du går rundt med så mye vondt hvertfall.

God bedring BB!

Bouncing buttplug skrev:
SMERTE!

Jeg var på innflytningsfest igår, koste meg og greier..Våknet idag og kjente det murret i halebenet (som jeg datt og slo for 4 mnder siden), og utover dagen har det blitt verre.... Og verre.... Og VERRE! På ettermiddagen/kvelden har jeg brukt laaang tid hver gang jeg skal reise meg opp, og nå er det såvidt jeg greier å reise meg opp i det hele tatt!..

Kan det være at jeg, den gang da jeg falt og slo meg,brakk halebeinet, og at det har grodd feil eller noe? Eller er dette noe jeg bare må venne meg til?..

Jeg gikk ikke i høye hæler igår for vi var inne hele kvelden, jeg var ute på terrassen et par ganger, men jeg falt IKKE, var ikke så beruset at jeg hadde glemt det

Back
Topp